Ga naar inhoud

opstarten


Aanbevolen berichten

goeie morgen

ik heb volgend probleem opeens en zonder, voor mij vatbare reden,krijg ik nu ineens bij het opstarten dat "opstartherstel" moet worden uitgevoerd en als ik dat niet laat gebeuren werkt de pc niet

ik ben al teruggegaan naar een vorig "herstelpunt" zonder gevolg

kan iemand helpen?

groeten grijzegeus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak eens op een andere computer een herstelschijf. Hoe je die maakt, lees je hier.

Daarna moet je met die herstelschijf je pc opstarten. Zorg wel dat in de BIOS de cd rom als eerste staat bij de bootvolgorde.

Als de cd is opgestart, kan je 1. Opstartherstel proberen. Als dat niet lukt, kies je nadien 2. Systeemherstel uit de lijst. Zie nogmaals hier voor alle informatie.

Ook kan je gewoon op F8 drukken VOOR het windows vlagje verschijnt. Daar staat ook een optie "Opstartherstel".

Lees ook de vragen van Jion in bericht 2!

Link naar reactie
Delen op andere sites

jion en kurtt

ik was even in de war nl bij het opstarten kreeg ik de melding "opstartherstel" en dat duurde dan een bepaalde tijd en nadien werkte de pc normaal.

maar door jullie toelichtingen is mijn euro gevallen en heb ik dus ja f8-toets gebruikt enz.... gevolg: probleem is opgelost

met mijn hartelijke dank en groeten

grijzegeus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.