Ga naar inhoud

Quicklink TV


sigfriedlynje

Aanbevolen berichten

Goeiendag..

Heb nieuwe pc windows7,nu wil ik mijn Q-Waves Quicklink TV instaleren met de installatie Disk de pc laat weten dat de installatie is voltooid maar wanneer ik de adapter insteek komt mijn scherm blauw met allerlei tekst op vragen ze om in normale modus op te starten waarop de pc opnieuw opstart en weer herbegint blauw scherm enz.op mijn vorige pc met vista geen probleem nu met de nieuwe met windows7 wel ??

Graag oplossing AUB.

Met Dank

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probeer eens met de driver via deze link.( kies wel de juiste bit versie)

Bedankt voor de reactie...Heb een 64 Bit pc en heb van deze link de tweede gedowload,weer hetzelfde Blauw scherm met dreiging tot chrash en weer opstarten in normale modus en dit herhaald zich tot wanneer ik de adapter terug uittrek volgens de winkel zal het nooit gaan zegt hij daar mijn pc het nieuwste heeft van wiçndows7 ?? Met mijn vista juist de disck instekken en klaar was kees...Is nog geen jaar oud.ik zou de tekst van op de doos hierop zetten maar hoe moet dit ? Graag oplossing AUB.

Met Dank

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.