Ga naar inhoud

Vloeiende overgangen


Aanbevolen berichten

Hoi,

Ik loop tegen een probleem aan. Als ik met mijn rechter muisknop klik dan opent er zich een menu, dat menu moet vloeiend openen maar dat doet hij niet.

Ik kan nergens vinden hoe ik dat kan veranderen. Bij Windows XP was het volgens Clear type. Maar bij Windows 7 is dat verandert.

Suggesties???

Groeten,

Janvanhethek

Link naar reactie
Delen op andere sites

Cleartype is een weergave van tekst en heeft niets met vloeiende overgangen in menu's te maken. Wat bedoel je hiermee:

Als ik met mijn rechter muisknop klik dan opent er zich een menu, dat menu moet vloeiend openen maar dat doet hij niet.

Hoe opent zich dit dan? Wat bedoel je met vloeiend? Dat het menu Nieuw direct opengaat zonder dat je enkele seconden moet wachten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedoel je onderstaand menu, dus rechtsklikken op een lege plaats op het bureaublad?

Heb je Windows 7 geïnstalleerd op een Pc waar eerst Windows xp op stond?

Stelt dat probleem zich ook als je bijvoorbeeld met de rechtermuisknop klikt op een bestand?

post-23245-1417704942,6121_thumb.png

Je hebt ook een probleem met het automatisch afspelen van cd/dvd.

Hoelang staat Windows 7 op die PC, en wie heeft die geïnstalleerd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb deze PC al rond de 2 jaar. Deze PC heb ik gekocht bij Media Markt. De fabrikant is Emachines. Wie? => weet ik niet.

Het klopt trouwens met het automatisch afspelen. Ik heb systeemherstel een paar keer gebruikt, en ik ben een paar keer met virussen in contact gekomen (<= misschien is dat het). Ik kan je wel verzekeren dat mijn PC 100% virus vrij is. Ik heb Avast! anti-virus en heeft toestemming om automatisch up te daten als dat nodig is. Ik scan minstens 1 keer per week mijn computer met Avast! en Malwarebytes anti-malware.

Ik heb het zelfde probleem ook gehad met mijn oude PC (automatisch afspelen). Het was verholpen toen Windows opnieuw geïstalleerd was. Ik heb geen CD van Windows 7, dus dat is geen optie. Mocht je het vragen: Nee, de garantie is al een jaar geleden verlopen.

Trouwens wat het gekke is: ik noch een account op deze PC en daar doet alles wel goed. Raar dat hij op mijn gewone account niet doet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.