Ga naar inhoud

vocht op toetsenbord


weedse

Aanbevolen berichten

volledig open vijzen en de plekken waar er een roestvorming (vaak witte uitslag) zit opkuisen met alcohol.

Als het toetsen zijn die blijven plakken (komt vooral met cola en andere suikerdrankjes voor) zoveel mogelijk de elektronica eraf & de plastic stukken mee wassen als je de afwas doet (niet in de vaatwas natuurlijk). Als er elektronica op die onderdelen zitten die nog plakken gewoon met wat water + zeepsop daar afkuisen; in principe gaat een toetsenbord niet kapot van kortsluiting door wat water erover uit te gieten, maar het hapert achteraf door kalk/roestvorming.

Link naar reactie
Delen op andere sites

is het veel vocht (ik durf na KillerQueen bijna niet vragen of het water / cola / ... is)?

Als het vrij veel vocht is kan het tot in de laptop gelopen zijn & daar schade aangericht hebben...

Sowieso kan je bij een laptop zowat altijd het toetsenbordje vervangen, dus je kan het er wel eens uit halen om te kijken of je het wat kan afkuisen. Hoe het er uit gaat staat normaal in je handleiding van je laptop (en het is meestal bovenaan je toetsenbord met die 2 kleine inkepingen dat het gaat).

Link naar reactie
Delen op andere sites

houd er ook rekening mee dat bepaalde toetsen na verloop van tijd minder functioneren. Heb hier persoonlijke ervaring mee (2 laptops;))

Hiermee bedoel ik dat je vering van je toetsen aangetast kunnen zijn en dat je mogelijk toetsen verliest, zoals Masters al aanhaalde. Je kunt zelf je toetsen eraf halen en droog maken.. maar als je het kapot maakt ben je verder van huis.

Waterschade valt overigens niet onder de garantie, houd hier rekening mee!

Ik heb overigens nog geen rekening ontvangen ;)

tip is een drukspuitje, met klein tubetje voor tussen de toetsen. Kan je bv bij Mediamarkt of computerboer halen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.