Ga naar inhoud

muziek


Dummy

Aanbevolen berichten

Goede morgen,

De muziek die ik heb gedownload van youtube music kan ik wel afspelen, maar als ik hem naar een gemaakte fotofilm ( in windows movie maker ) wil slepen om als achtergrondmuziek te gebruiken lukt dit niet en krijg ik deze melding,

C:\Users\francois\Music\Dire Straits - Private Investigations.mp3 kan niet worden geïmporteerd. Klasse is niet geregistreerd

Kan u mij zeggen hoe ik dit kan oplossen?

Dank u

groetjes Dummy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Dummy,

Wij hebben uw discussie gesloten wegens illegale praktijken. Downloaden van muziek van Youtube om als achtergrond van een eigen film of video te dienen is niet legaal:

You agree not to distribute in any medium any part of the Service or the Content without YouTube's prior written authorization, unless YouTube makes available the means for such distribution through functionality offered by the Service (such as the Embeddable Player).

Als forum mogen/willen/kunnen we hier geen hulp aanbieden om zelf niet in problemen te komen.

Vriendelijke groeten,

Asus.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.