Ga naar inhoud

[Messenger 2011] Moeite met messenger 2011 .


xJanine

Aanbevolen berichten

Hallo,

Sinds gisteren kwam ik achter dat Messenger een Update heeft en dat die ook echt moet , op "nee" klikken had geen zin, Want dan kwam de update weer. Ik heb nooit echt Messenger 2011 willen hebben maar nu had ik geen

keus. Maar iemand op msn zei tegen me dat je erom heen kunt werken en dat je gewoon de oude versie kunt

hebben, Is dit ook echt waar ? Want me hele computer trekt messenger 2011 niet, elke keer als ik gesprek open word het eerst wit scherm van gesprek en duurt het even dat ik kan reageren.

Is er er een mogelijkheid dat de oude Messenger weer kan nemen?

Vriendelijke,

Groeten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens de info die ik hier vond zou je inderdaad terug kunnen naar versie 2009...ik heb dit wel niet getest en kan je dus niet bevestigen of het veilig is en of het ook werkt.

Mocht je het willen proberen maak dan zeker eerst een herstelpunt aan.

Echt bedankt, ik heb nu weer gewoon 2009 , Maar het rare , nu loop messenger goed dat bij 2011

problemen had dat hij het niet trekt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn te lezen dat het werkt !

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.