Ga naar inhoud

Windows Movie Maker


Femmie

Aanbevolen berichten

Inmiddels heb ik het maken van films met WMM redelijk onder de knie. Het branden van DVD's is mij niet glukt met WMM, maar in importeer een film nu in Magix en kan dan de film wel branden.

Nieuw probleem met WMM is dat ik tijdens het maken van een film heel frequent het volgende in beeld krijg, wat ik dan steeds moet wegklikken om verder te kunnen.

"1. Please wait while Windows configuerates Photogalery.

2. The feature you are trying to use is on a CD Rom or other removable disk, that is not available. Insert the photogalery disk en click ok.

3. Error 1706. No valid source could be found for product photogalery. The windows installer cannot continue."

Ik heb die photogalery helemaal niet nodig. Na het wegklikken kan ik gewoon door en ik ondervind ook geen beperkingen. Mijn "fysieke" computerhulp, die mijn computer onderhoudt, heeft ook van alles geprobeerd, maar de meldingen blijven komen.

Wie heeft een suggestie?

Bij voorbaat dank,

Femmie

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Hallo Clarkie,

Goed dat je het mij even vraagt, want ik moest de uitslag nog mailen. Nee, het probleem is niet opgelost, maar we weten waarschijnlijk wel waardoor het ontstaat. XP en Windows Movie Maker schijnt niet een zo goed combinatie te zijn. Movie maker werkt het best op Windows Vista of Windows 7. Dus ik erger mij nog maar en tijdje totdat ik de andere software kan aanshaffen.

Dank voor jullie reacties en heus wel tot een volgende keer.

Femmie

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.