Ga naar inhoud

[OPGELOST] Winreanimator


Aanbevolen berichten

Onlangs kwam het programma Winreanimator op mijn computer. Ik weet niet hoe maar als ik een game aan het spelen ben dan minimaliseert de game en komt er winreanimator op. Als ik bij programma wijzigen of verwijderen kijk dan staat het er niet bij. Kan iemand mij helpen om het programma te verwijderen?

post-1991-1417703737,4319_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

probeert u het eens via Ccleaner te verwijderen.

staat het ook niet in het start menu?

anders kunt u het proberen op te zoeken in de map programmfiles.

en als dat niet lukt kunnen we even zien of er iets met Hijackthis te doen valt, maar dat is voor later.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je mag de stap met CCleaner even vergeten.

Begin maar meteen met het downloaden van HiJackThis - zoals Yannick al aanraadde - want Winreanimator is een "fake" beschermingsprogramma, dat je PC volpropt met spyware i.p.v. je er van te verlossen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eerst even zelf zoeken kan nooit kwaad ... maar goed : als je het standaard hebt gedownload zou dit zo iets moeten zijn : C:\ProgramFiles\TrendMicro\HijackThis , maar je kan het uiteraard ook op een door jou zelf bepaalde plaats hebben gezet (al lijkt me dat onwaarschijnlijk).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uninstallen die HJT, dan toch die CCleaner van Yannick toepassen (maar nu voor HiJackThis) en dan opnieuw downloaden. Kies wel een andere locatie (een nieuwe map die je zelf aanmaakt) dan diegene die standaard wordt voorgesteld. Sla het bvb. op in C:\ProgramFiles\Scans .... Maak dan op je bureaublad een snelkoppeling naar het bestand hijackthis.exe en probeer het dan opnieuw.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.