Ga naar inhoud

Soluto


Jerser

Aanbevolen berichten

Heey iedereen!

Ik zag hier na een paar topics eens gewoon te bekijken het programmatje Soluto staan. Ik dacht, dat is een handig programmatje, aangezien er bij mij toch redelijk wat onnodige programma's opstarten. Maar er is een probleempje opgetreden, die voor verdere problemen zorgt. Ik was alles aan het installeren, en toen net op het einde zegt ie dat er een foutje is opgetreden. Ik had de keuze tussen read more en cancel. Ik klik op read more, maar daar werd ik niks wijzer uit. Dus, ik kijk naar mijn programma's, en daar staat het geinstalleerd. Helaas kan ik het niet opstarten aangezien hij zegt dat het niet stuurprogramma niet correct geinstalleerd is. Ik wil het dus verwijderen van mijn computer, helaas is dit niet mogelijk... Als ik op verwijder klik (bij configuratiescherm) dan komt er eventjes op 'Preparing to Remove' daarna moet ik op ja klikken om windows wijzigigen te laten doen (dus het te laten verwijderen) en dan gebeurt er niks meer. Soluto is niet verwijdert. Nu ben ik denk ik niet zo slim geweest, aangezien ik de map in program files verwijdert heb. Deze staat nog in mijn prullenbak dus ik vermoed dat ik deze terug kan brengen. Kan iemand me helpen hoe ik Soluto kan verwijderen, of kan zeggen hoe ik ervoor moet zorgen dat Soluto werkt? Mvg Jerser

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kuis je computer nu eerst is op met ccleaner:

Download CCleaner. (Als je het nog niet hebt)

Installeer het (Als je niet wil dat Google Chrome op je pc als standaard webbrowser wordt geïnstalleerd, moet je de 2 vinkjes wegdoen !!!) en start CCleaner op.

Klik in de linkse kolom op “Cleaner”. Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en 'Schoonmaken'.

Klik vervolgens in de linkse kolom op “Register” en klik op ‘Scan naar problemen”.

Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”.

Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”.

Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft.

Sluit hierna CCleaner terug af.

Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, klik dan hier voor de handleiding.

Daarna kan je Soluto terug herinstalleren.

Download Soluto. (klik er op)

Klik op I Agree – Install. Wacht in het scherm wat daarop volgt. Na 30 seconden verdwijnt dit scherm en installeert Soluto verder. Tijdens dit proces kan je je pc normaal gebruiken.

Als je wilt zien hoever Soluto is met installeren druk je met de rechtermuisknop op het icoontje soluto.png rechts onderin op de taakbalk en kies je voor ‘Open’.

Als de installatie voltooid is zal Soluto vragen om opnieuw op te starten. Sla alle programma’s die je open hebt staan op, en klik op Reboot PC Now.

Als de pc opnieuw opgestart is open je Soluto en klik je op ‘Chop Boot’. Daar kan je programma’s uitsluiten van het opstarten.

Voor een uitgebreide handleiding hierover klik je Hier. (klik er op)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, nog steeds hetzelfde probleem. Als ik Soluto wil installeren, zegt ie dat ik de andere versie moet verwijderen. Als ik de andere versie probeer te verwijderen, lukt het niet. Hij doet precies hetzelfde zoals ik al vermeld had....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee dat lijkt me wat overdreven om deze daarvoor te gaan terugzoeken. ;-)

Is je register ook opgekuist met ccleaner?

Wat mss de meest gemakkelijk optie is, is een systeemherstel uitvoeren naar een datum net voor je Soluto geïnstalleerd hebt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is gelukt, Soluto is nu weg. Maar zou ik het nu opnieuw instaleren of zou ik dat risico niet nemen? En ik krijg hier ook op mijn bureaublad een melding voor een software update die ik al een paar keer heb gekregen. Zou ik deze eens moeten instaleren?

post-32747-1417704967,5699_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alle updates die je computer vraagt om uit te voeren, kan je het best accepteren.

Drivers zijn hier minder noodzakelijk, maar let zeker op de Windows updates!

Nu het systeemherstel gedaan is, kuis eerst je computer opnieuw volledig op met ccleaner.

Nadien kan je Soluto terug installeren. Gebruik hiervoor de downloadlink uit bericht 2.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.