Ga naar inhoud

pop-ups ad.adserverplus


Aanbevolen berichten

  • Reacties 25
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Download MVPS Hosts.

Unzip het programma naar een door u bepaalde locatie.

Windows XP

Klik op mvps.bat en kies voor “uitvoeren” om mvps.bat op te starten (*).

Druk op toets om door te gaan.

Van het bestaande bestand HOSTS op de standaardlocatie C:\windows\system32\drivers\etc wordt een backup gemaakt met de naam HOSTS.MVP

Dan wordt het bestand vervangen door de actuele MVPS Hosts-versie.

(*) Windows Vista en Windows 7 gebruikers moeten rechtsklikken op mvps.bat en kiezen voor ”uitvoeren als administrator” om mvps.bat op te starten.

En dan maar weer even bekijken hoe de toestand evolueert ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

gisteren niets meer, daarstraks weer wel :s De pop-up kwam tevoorschijn (altijd per twee tegelijk) en in het scherm stond: [h=1]Oeps! Google Chrome kan geen verbinding maken met ad.adserverplus.com[/h]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga eens naar deze locatie C:\windows\system32\drivers\etc\hosts en open het Hosts-bestand met kladblok. Kijk even of in die lange lijst of ad.adserverplus.com voorkomt. Zo ja, verwijder dat lijntje en sla het bestand opnieuw op. En bekijk dan even of er nog popups van Chome verschijnen ?

aangepast door kape
Link naar reactie
Delen op andere sites

ad.adserverplus.com staat er inderdaad tussen. Ik kan het lijntje verwijderen, maar wanneer ik het wil opslaan komt er op :"kan het bestand C:\windows\system32\drivers\etc\hosts niet maken. Controleer of het juiste pad en de juiste bestandsnaam zijn ingevoerd.'

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga dus naar C:\windows\system32\drivers\etc\ en dan klik ik rechts op HOSTS. Maar dan kan ik niet kiezen voor "als administrator uitvoeren". Doe ik iets verkeerd?

Wat mij sinds enkele dagen ook opvalt is dat ik in google niet meer naar links kan gaan die staan onder de gesponsorde resultaten. Dan krijg ik altijd deze opmerking: [h=1]Oeps! Google Chrome kan geen verbinding maken met www.googleadservices.com[/h]

Heeft dit te maken met zaken die verwijderd zijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan via de omgekeerde weg gaan : open een kladblok met "uitvoeren als administrator". Dan open je in dat kladblok de map HOSTS en zou je de zaken moeten kunnen aanpassen.

Het klopt dat er via de aanpassingen met MVPS Hosts een aantal zaken geblokkeerd worden (ongewenste links en ook een aantal advertentielinks). Daardoor kan het zijn dat er commerciële sites niet openen of een foutmelding geven in Chrome (of andere browsers). Indien je dat niet wenst kan je de betreffende URL's ook weer verwijderen in die HOSTS en krijg je terug toegang tot die websites.

Link naar reactie
Delen op andere sites

OK, ik kan al terug gesponsorde links openen in google, maar de pop-ups komen nog steeds. Meestal enkel direct wanneer ik mijn internet open. Later komen ze niet meer terug. Maar het is niet enkel ad.adserversplus.com, ook doubleclick.net bijvoorbeeld. Moet ik terug naar de HOSTS gaan en ook 'doubleclick.net' verwijderen?

---------- Post toegevoegd om 11:29 ---------- Vorige post was om 11:24 ----------

Ah nee, ik zie de fout. Ik heb kladblok vorige keer geopend als administrator, het lijntje van ad.adserverplus.com verwijderd, bij 'bestand' op 'opslaan' geklikt en het venster gesloten. Daarstraks opende ik die hosts terug via kladblok en ad.adserverplus.com stond er toch nog tussen. Deed ik misschien iets verkeerd waardoor ik de gewijzigde versie toch niet goed heb opgeslaan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.