Ga naar inhoud

Geluid bij POWERPOINTS


Jaguar

Aanbevolen berichten

Betreft een Tablet Samsung Galaxy Tab.2

Weet er misschien iemand wat je nodig hebt of welke App je moet installeren om muziek te horen in powerpoints ,

heb dus wel geluid bij 't opstarten en bij 't ontvangen van mail en bij 't afspelen van liedjes maar GEEN geluid bij 't afspelen van powerpoints???

Bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Soundapp downloaden op gsm dan is het OK

't Is een Tablet en geen gsm en welke soundapp???

---------- Post toegevoegd om 17:48 ---------- Vorige post was om 17:46 ----------

dat is de gratis app

Waar is die gratis app?????:hmmmm:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is jammer genoeg een gekend probleem dat PowerPoint's niet optimaal werken op Android, o.a. het geluid.

Ik vermoed dat je nu gebruik maakt van Polaris Office voor Android, maar - voorlopig - biedt geen enkele app audio bij een PowerPoint presentatie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is jammer genoeg een gekend probleem dat PowerPoint's niet optimaal werken op Android, o.a. het geluid.

Ik vermoed dat je nu gebruik maakt van Polaris Office voor Android, maar - voorlopig - biedt geen enkele app audio bij een PowerPoint presentatie.

Ja heb al van alles geprobeerd: PolarisOffice,KingstonOffice,OfficeSuite 6 en DocsToGo en met geen enkele heb ik geluid

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.