Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Klik met de rechtermuisknop op je pdf bestand.

Kies dan in het menu voor openen met-> standaardprogramma selecteren....

Kies bij aanbevolen programma's voor Adobe reader.

Zorg ook dat er een vinkje staat bij " dit type bestand altijd met dit programma openen".

Klik nog op OK.

Vindt je adobe reader niet terug bij de programma's moet je eerst via de knop bladeren adobe reader nog selecteren.

post-23245-1417704982,4064_thumb.jpg

Lost dat je probleem nog niet op wat levert dan bericht 4 op?

Probeer het anders eens met Foxit Reader.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik krijg de volgende theorie te horen: er zijn twee adobe versies, een betaalde en een gratis. Ik gebruik de gratis en de betreffende bestanden zijn aangemaakt door de betaalde en dus niet te openen door de gratis versie. Geloofwaardig?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Hallo denk dat ik dit ook al eens mede gemaakt heb klik metrechtermuis op bestand en kies instellingen als deze een DO# of DO? bestand aanheeft sluit het gewoon, open je brouwsel " internet" en klik op Extra ga dan naar internetopties en klik op geavanceerd klik opnieuw instellen en laat pc doen duurt niet lang klik dan op toepassen en dan op ok dit zou moeten lukken want na deze handeling kom ik weer PDF bestanden openen

aangepast door dwguido
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.