Ga naar inhoud

Update XP Service Pack 3


Aanbevolen berichten

Bij het updaten van XP service pack 3, vraagt men het ontbrekende bestand "WORDRET.MSI." dat normaal gezien zou moeten op de meegeleverde CD staan. Maar ik vind deze CD niet meer, het zou een CD zijn van 2002 waarop word zou moeten staan. Heb reeds gezocht op microsoft, vind een bestand, download en installeer, maar het blijkt niet te lukken. Heeft iemand dezelfde ervaring en kan iemand mij helpen, want bij iedere opstart krijg ik melding voor nieuwe updates.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Via deze link (klik erop) kom je bij de Office service pack 3 uit.

Er staat inderdaad vermeld dat er kan gevraagd worden naar de installatie cd-rom.

Probeer dan onderstaande.

SP3 installeren zonder de oorspronkelijke Office XP-cd

Wanneer u SP3 installeert, wordt u mogelijk gevraagd om een of meer van de oorspronkelijke cd-rom's van Office XP te plaatsen. Als u de oorspronkelijke cd-rom van Office XP niet hebt, kunt u Office XP SP3 Full File Version (58925 KB). Volg de aanwijzingen op het scherm om de installatie te voltooien. Opmerking: sommige gebruikers wordt nog steeds om de oorspronkelijke cd gevraagd wanneer Office XP SP3 Full File Version wordt gebruikt. Dit is afhankelijk van uw installatie van Office XP. Raadpleeg voor meer informatie in de Microsoft Knowledge Base het artikel (828451) OFFXP: Why Service Packs, Updates, and Security Patches May Require the Office XP CD-ROM.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.