Ga naar inhoud

pc. opschonen met reg.cleaner


adelaar27

Aanbevolen berichten

heb regcleaner gedownload maar weet niet te gebruiken.

bovenste balk:file-select options-search-tools

onderste balk:software-startup list-uninstall menu-filetypes-new file-shellextensions-backups

moet ik dan naar tools: registry cleanup--automatic--do them all

vraag: hoe moet ik stap voor stap mijn pc opschonen.

alvast bedank------ george

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag adelaar27,

welkom op PCH.

Wij zijn voorstander van een opruimbeurt met Ccleaner, dit is een veilig programma.

Download CCleaner. (Als je het nog niet hebt)

Installeer het (Als je niet wil dat Google Chrome op je pc als standaard webbrowser wordt geïnstalleerd, moet je de 2 vinkjes wegdoen !!!) en start CCleaner op.

Klik in de linkse kolom op “Cleaner”. Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en 'Schoonmaken'.

Klik vervolgens in de linkse kolom op “Register” en klik op ‘Scan naar problemen”.

Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”.

Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”.

Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft.

Sluit hierna CCleaner terug af.

Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, klik dan hier voor de handleiding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ontving onderstaand privé-bericht van adelaar27:

HEB CCLEANER GEDOWNLOAD EN GEINSTALLEERD, DAARNA MIJN PC OPGESCHOOND,MIJN DANK AAN ASUS,MAAR KAN IK MIJN OUDE REG.CLEANER VERWIJDEREN? MIJN DANK === GEORGE

Je kan RegCleaner verwijderen via Start --> Configuratiescherm --> Programma's en onderdelen --> Programma verwijderen.

Om de restjes van RegCleaner te verwijderen schoon je nadien je PC weer op met Ccleaner... :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.