Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

het enige wat je van problemen kan verwachten zijn:

- slechte drivers (kan je MS moeilijk de schuld van geven), maar aangezien je een notebook koopt zal dat geen problemen geven (alle hardware die ze erin steken wordt namelijk ondersteund door vista, zo dom zijn ze nu ook weer niet ;))

- programma's die er niet meer willen op werken, maar als je even op voorhand kijkt naar de programma's die jij gebruikt & of ze onder vista willen werken is dat ook een kwestie van voorbereiding.

- de vervelende waarschuwingen als je iets wil gaan installeren. Op zich zie ik daar geen echt punt in, aangezien je daar enkel last van hebt de eerste keer als je alles van programma's installeert. Daarna kan je er enkel maar voordeel aan hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

voor dat laatste..

dat kunt u ook uitzetten :)

als u het vervelend vind gewoon even zeggen dan leg ik u zo uit hoe dat werkt.

overigens heeft vista wel het probleem dat sommige randaparatuur (zoals sommige printers/scanners enz.) niet meer (goed) zullen werken.

ook met netwerken vind ik het niet helemaal top.. maar dat zouden ze "zogezegd" met servicepack 1 oplossen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

in Servicepack 1 zitten ook veel programma's verwerkt die eerder niet "compatible" waren met Vista. Vista is vervelend door het Gebruikersaccountbeheer, wat die vervelende meldingen geeft.

Over het algemeen is het meer wennen aan Vista, als je XP of ouder gewend ben.

Ben het wel eens over ondersteuning van MS. Die staat maar wankel qua service.

Vista is heus wel de moeite waard!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind vista eigenlijk wel goed..

Ik heb het nu juist een week en het werkt goed.

Ik heb Windows defender enzo al wel afgezet want dat iriteert mij wel.

En de redelijk hoge requirements, maar daar heb ik geen last van.

Met de drivers heb ik ook geen problemen en als je een OEM pc pakt zeker niet.

Alleen de compactibiliteit met games vind ik zelf bagger maar voor de rest...

Grtz

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Als ik Yannick voor ben , excuus :

Gebruikersaccountbeheer.

In Windows Vista --> Start --> Configuratiescherm --> Gebruikersaccounts en Ouderlijk Toezicht --> Gebruikersaccounts --> onderin staat Gebruikersaccountbeheer in- of uitschakelen.

Hier kunt u het uitzetten, of aanzetten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.