Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Dat kan. Taken in Windows worden in de taakplanner gepland. Je kunt deze in Windows 7 vinden dooe in het start menu taakplanner te zoeken. Klik de taakplanner aan en ga vervolgens links naar Taakplanner > Bibliotheek voor Taakplanner > Microsoft > Windows > SystemRestore. In het midden zien je nu de SR taak. Dubbelklik deze en ga naar het tabblad Triggers. Hier kun je instellen wanneer deze start.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

aan microsofthelpt

sorry dat ik je lastig val, maar ik heb gevolgd wat u voorschreef en dat lukte perfect. nu ga ik eens zien uit nieuwsgierigheid of een herstelpunt automatisch werd gemaakt en dat schijnt niet het geval te zijn.

ik wil dat opnieuw instellen maar na systemrestore zie ik in het midden niks dus kan nergens op dubbelklikken en dus ook geen instellingen doen

zou u raad weten met dit probleem?

groeten grijzegeus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je wel herstel punten van bijvoorbeeld installaties? Je kunt ook eens proberen de taak handmatig te starten. Dit doe je door deze met rechts aan te klikken en dan uitvoeren. De pc moet aanstaan om de taak uit te voeren. Staan er misschien nog fouten in de logboeken van de pc? Geef het herstel punt ook een naam met deze taak parameters: /d srrstr.dll,ExecuteScheduledSPPCreation; description = scheduled checkpoint

aangepast door MicrosoftHelpt
Link naar reactie
Delen op andere sites

microsofthelpt

zeer bedankt maar met dit "Staan er misschien nog fouten in de logboeken van de pc? Geef het herstel punt ook een naam met deze taak parameters: /d srrstr.dll,ExecuteScheduledSPPCreation; description = scheduled checkpoint" zie ik absoluut het licht niet branden ik heb wel handmatig een herstelpunt gemaakt groeten

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Excuses voor de late reactie in verband met vakantie.

In de betreffende taak staan parameters. Deze staan in het tabblad acties zodra je de taak dubbel klikt.

De parameters zijn: /d srrstr.dll,ExecuteScheduledSPPCreation; description = scheduled checkpoint

Zorg ervoor dat notebooks op de stroom staan zodra deze punten worden gemaakt om problemen te voorkomen.

Om het logboek te openen kun je hier eens een kijkje nemen.

Logboeken openen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.