Ga naar inhoud

draadloze verbinding


Gast freddyt

Aanbevolen berichten

Tot voor een paar dagen had ik geen problemen met mijn draadloze verbinding voor mijn laptop.

Dit was dus al 2 jaar zo. Nu wordt de verbinding om de haverklap verbroken en na een 30 sec. ben ik opnieuw verbonden. Met mijn vaste pc die in een andere plaats staat op 8 meter er van verwijderd geen probleem

Een speedtest op mijn vaste pc geeft 28,5Mb aan en op mijn laptop 17,5 Mb. Ik ben klant bij Belgacom en heb een

b-box 2

Wie kan mij helpen a.u.b.

alvast bedankt voor uw aandacht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na de reset van de b-box is er niets veranderd.

De internetsnelheid van de vaste pc blijft bijna 30 Mb en deze van de draadloze laptop max. 17,5 Mb

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met de pc dit doen:

Ga naar start - alle programma's - bureauaccesoires.

Zoek het icoon van het opdrachtprompt en klik er op met de rechter muisknop en kies dan in het lijstje voor uitvoeren als administrator om het opdrachtprompt te openen.

In het opdrachtprompt typ je ipconfig /all > c:\ipconfig.txt en druk enter.

Let op de spatie voor de / en voor en na de >.

C is de schijfletter van de systeemschijf; deze kan je aanpasssen indien de systeemschijf niet de letter C heeft.

Open de verkenner en klik op de C schijf.

Open het bestand ipconfig.txt en plak de inhoud in je volgend bericht of voeg het bestand ipconfig.txt toe aan je volgend bericht.

Hoe je een bijlage toevoegt aan een bericht, kan je lezen in deze handleiding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.