Ga naar inhoud

Pc valt weg bij hoog gebruik.


ecence

Aanbevolen berichten

  • Reacties 27
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

yep, pc kast opengemaakt zoals ik al zei, hielp wel een beetje, maar 1 kant is nu los met deze resultaten.

Ik vroeg me nu eigenlijk af of ik een nieuwe ventilator moet kopen? Want dat past niet.

Of kan ik beter een extra videokaart kopen, dat ze dan beide minder warm wordeN?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt dus als ik het goed begrijp 1 fan bij je cd-rom die extra lucht in je kast kan blazen?

Kun je aan de achterkant geen fan plaatsen die de warme lucht naar buiten blaast?

Is aan de aanzuigzijde de toevoer niet dicht met stof ofzo?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Computer is helemaal stofvrij.

Al mijn ventilatoren blazen naar buiten.

Maar de plaats klopt wel.

Ik zou misschien nog 1 plaats hebben voor een ventilator en dat zou achter de ventilator bij de cd-rom zijn, maar dan staan er 2 ventilatoren achter elkaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als al je ventilatoren naar buiten blazen krijg je naar mijn mening weinig luchtverplaatsing in je pc kast.

Laat er eens een aantal koude lucht naar binnen blazen en enkele warme lucht naar buiten blazen.

Ik heb steeds aan de voorkant dat ze verse lucht naar binnen blazen en aan de achterzijde blazen ze warme lucht naar buiten.

Zo krijg je een betere air-flow in je kast.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok, ik heb dus

1 ventilator die in mijn voeding zit (kan ik niet verplaatsen zit op de voeding zelf).

1 ventialtor op mijn videokaart kan ik ook niet verplaatsen.

1 ventilator op mijn cpu kan ik ook niet verplaatsen.

1 ventilator zit dus vlakbij mijn cd-rom in gangen, deze kan ik wel verplaatsen maar hoe ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.