Ga naar inhoud

Pc valt weg bij hoog gebruik.


ecence

Aanbevolen berichten

Oké dan hadden we even een misverstandje xD

Dus je hebt één ventilator die je eventueel kan verplaatsen en deze zit vlak bij je cd-rom en deze blaast naar buiten.

Dan zou ik deze ventilator eens omdraaien zodat deze aan de voorkant koele lucht in je kast blaast.

Dan zul je het voorfront van je kast waarschijnlijk los moeten halen waar achter deze koeler zit vastgeschroefd.

Maak anders eens een foto van je kast zodat ik me een beeld kan vormen hoe je kast er ongeveer uitziet als je deze mogelijkheid hebt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 27
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Je kunt hier waarschijnlijk wel wat me.

Moederbordspecificaties, IPMEL-AE (Evans) HP Pavilion Slimline s5220nl desktopcomputer - HP Klantenondersteuning (Nederland - Nederlands)

dit is mijn pc, hij is nog helemaal origineel dus die gegevens kloppen precies.

de ventilator die ik kan verplaatsen zit hier rechtsonder, hij zuigt als het ware onder de cd-rom inputs.

post-26121-1417705014,9335_thumb.jpg

dit zijn foto's van de ventilator van dichtbij.

post-26121-1417705014,9728_thumb.jpg

post-26121-1417705015,1734_thumb.jpg

post-26121-1417705015,2423_thumb.jpg

aangepast door ecence
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou het volgende uitproberen.

post-24526-1417705015,4327_thumb.jpg

Als je de schroefjes die hier zijn aangeduid los draait kun je de fan omdraaien zodat deze koele lucht naar binnen blaast.

Op de plaats waar de verluchtingsgaatjes in het zijpaneel zitten zou ik een extra fan plaatsen, je kan deze fan zowel naar buiten of naar binnen laten blazen.

Je kunt ze beide proberen en kijken wat het beste resultaat geeft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ik heb het geprobeerd.

Ik ben er een uur me druk geweest.

Geen enkele normale schroevendraaier past goed op de schroeven.

Ik had geen moeite met het losmaken, maar toen ik hem omdraade en in de (nog nooit gebruikte gaatjes) wou schroeven, lukte dat voor geen meter, 1 schroef heeft hij bijna begeven en ik kreeg hem er maar 1/4 in.

Je kunt hem in theorie erg gemakkelijk omdraaien, maar omdat de gaatjes aan de andere kant gewoon niet goed zijn passen de schroeven er niet in, en kun je hem ook niet vastmaken.

dus de ventilator omdraaien werkt niet, en alle andere ventilatoren zitten vast.

overal voor de zijpanelen zitten al ventilatoren, verder zou de kast daar ook te klein voor zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is wel aanbevolen om een geschikte schroevendraaier te gebruiken, met een nieuwe fan heb je hetzelfde.

Men moet dan ook de eerste keer de schroeven echt door het kunststof draaien en dit gaat enkel met een passende schroevendraaier.

Als je kast te klein zou zijn kun je misschien dit topic eens doornemen.

De titel zeg wel "Voor degenen met een hete laptop" maar met een deskstop werkt dit natuurlijk ook.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.