Ga naar inhoud

16-bits MS-DOS-Subsysteem bij opstarten van de Computer


Gast Goos09

Aanbevolen berichten

Hallo, mijn computer was al voor een tijdje traag dus had ik met Advanced Systemcare in de toolbox wat dingen gedaan, toen stond er dat ik de computer moest herstarten, ik herstarte mijn computer en de icoontjes op de achtergrond zijn weg, de werkbalk, alles! En er staat een error:

------------------------------------------------------------------------------------------------------

16-bits MS DOS Subsysteem

------------------------------------------------------------------------------------------------------

D:/Windows/System32/command.com

D:/Program Files/AVAST software/Avast/aswMonVd.dll. De DLL-initialisatie van een installeerbaar virtueel stuurprogramma is mislukt. Kies Sluiten om de toepassing af te sluiten.

------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik kan kiezen tussen sluiten en negeren, beiden werken niet, want dan komt het terug, er is ook een venster dat D:/Windows/System32/Command.com heet en er staat niets in behalve een flikkerend _

Alstublieft help me! En wat Avast betreft, ik had ooit eens een installatie gedaan maar die werkte niet, dus had ik Avast verwijderd.

Extra: ik kan Taakbeheer opstarten.

Ok ik heb een tijdelijke oplossing: Als ik in taakbeheer Explorer.exe (er zijn er 2) beëindig, en dan een nieuwe explorer.exe aanmaak, komen mijn pictogrammen enzo terug, en kan ik op negeren drukken, dan gaat het berichtje weg, maar ik moet dit steeds doen als ik mijn computer opstart, is er een manier zodat dit automatish gebeurd ? danku

aangepast door Goos09
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Goos09,

welkom op PCH.

Een getoast systeem dankzij Advanced Systemcare...:dong:

Kijk eens of het terugzetten van een herstelpunt naar een tijdstip van voor deze ingreep je probleem oplost ?...hoe je een herstelpunt terugzet in Windows XP kan je hier bekijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Graag gedaan hoor !

Gouden raad: gooi ASAP die Advanced Systemcare van je systeem, dit programma veroorzaakt veel meer ellende dan dat het ook maar enig heilzaam effect heeft...meer info over dergelijke programma's vind je hier.

Om je PC van tijd tot tijd volkomen veilig op te schonen volstaat Ccleaner.

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.