Ga naar inhoud

Toetsenbord laptop werkt niet meer


Gast

Aanbevolen berichten

Al enige tijd had ik een probleem met me laptop, wat dat juist was weten we nog altijd niet, maar het zou volgens de computer iets zijn met het scherm. Voor me laptop echt te doen opstarten moest ik nog eerst op F1 duwen, een makkelijk iets zou je zeggen.

Gisterenavond viel me laptop opeens uit (in slaapstand) terwijl er nog zeker 50% batterij was.

Uiteindelijnk dacht ik, ik kijk morgen wel eens want het was al redelijk laat.

De morgen erop start ik rustig me laptop terug op, en moet ik weer op die F1 toets duwen, en dat deed ik, maar de laptop deed niks, en dat bleef zo... Ineens zomaar opeens werkt. Uiteindelijk ben ik er ook achter gekomen dat de info voor op F2 te drukken (om naar de bios mode te gaan) ook weg was gegaan.

Dus voorlopig kan ik dus niks meer met me laptop en dat zal zo blijven.

Gelukkig heb ik nog even garantie, maar dat is niet meer dan 1,5 maand

De laptop waar het om gaat is een Packard Bell EasyNote LM 86.

Ik hoop dat iemand van jullie me kan helpen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel voor de tip! Het werkt weer!

Weten jullie voor het volgende ook een oplossing:

Me laptop geeft dit aan bij het starten:

"SMART Failure Predicted on Hard Disk 0: WDC WD5000BEUT-22A0RT0-(S1)

WARNING: Immediately back-up your data and replace

your hard disk drive. A failure me be imminent.

Press F1 to Continue"

Als ik zoek naar de oorzaak vind me pc niks, maar Intel repid storage zegt dat er wel degelijk een fout is. De computer is al eens gereset geweest en het probleem is er nog steeds

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat wil zeggen dat je harde schijf bijna naar de maan is.

Onmiddelijk je data naar een andere schijf verplaatsen en een nieuwe harde schijf kopen

Vervangen door een 2,5" model http://www.alternate.be/html/product/Harddisks_2,5_inch_SATA/Hitachi/HTS547550A9E384_500_GB/505831/?tn=HARDWARE&l1=Harddisks&l2=Serial-ATA

aangepast door bambino
Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan je op dit moment nog in Windows ?...indien ja: kopieer dan alle persoonlijke bestanden die je niet kwijt wil zo snel mogelijk naar een externe geheugendrager.

De laptop bevindt zich nog in volle garantieperiode, contact opnemen met je verkoper of (beter nog) met de technische ondersteuning van Packard Bell en het toestel aanmelden voor een herstelling onder garantie is een noodzaak...telefoonnummer vind je hier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag KoensSocialLife,

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.