Ga naar inhoud

Virus BUMA/STEMA en UKAS


Aanbevolen berichten

Ik heb een nieuwe administrator aangemaakt. Deze krijg ik te zien als ik op de pc wil inloggen. Twee adm. heb ik dus nu.

Heeft geen wachtwoord en ik kan er inloggen. Vrij kaal met weinig snelkoppelingen. Als ik internet krijg ik ineens allerlei meldingen met beveiligingsinstellingen die ik zou kunnen instellen. Heb nog niks ermee gedaan. Maar wat heb ik hier aan, moet ik dit gebruiken als ik internet? Is dit alleen als extra inlog voor als ik bij mijn eerste adm. inlog niks meer kan door zo'n virus of zo?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Log in via je nieuwe admin account. Ga naar je Configuratiescherm/gebruikersaccounts... en verander daar nu je eerste account naar standaard user.

De bedoeling is dat je dan met die standaard user blijft werken om malware te voorkomen.

De nieuwe admin account dient enkel om programma's te installeren, verwijderen enz.

Vergeet ook niet om op beide accounts een wachtwoord in te stellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.