Ga naar inhoud

PowerPoint 97-2003


Beolei

Aanbevolen berichten

PowerPoint. Word er soms knetter van.

Heb een laptop en een PC. Beide zelfde besturingssyteem: Windows 7 Home. PowerPoint: 97-2003. Makkeleijker kan niet.

Bewerk een (bestaande of nieuwe) PPP; op de laptop speelt de muziek zonder problemen af. Op de PC: weigert. Op de PC alles gewist en via USB alles gekopieerd (heb alles in 1 map gezet: PPP + muziek+ Afbeeldingen en de hele map gekopieerd). Weigert muziek af te spelen. Kan het bestand niet vinden: <Het bestand kan niet worden gevonden. Als u een item in de mediabibliotheek probeert af te spelen, te branden of te synchroniseren, is het mogelijk dat het bestand ervan is verplaatst, de naam gewijzigd is of verwijderd.> (Hoe kan dat als alles in eenzelfde map zit en integraal is overgezet ?) Knip het boxje (en dus het muziekbestand) eruit en voeg het opnieuw in: <Het bestand kan niet... >

Nieuwe PPP gemaakt vanop de PC: PC kan de muziek niet vinden. (Brilleke nodig misschien).

Is mij een raadsel.

:hmmmm:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 23
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Volgens mij is het volgende het probleem:

Indien je de PPS gemaakt hebt als een gekoppeld bestand (in jouw geval dus) zoekt powerpoint de muziek in de map/ op de plaats die jij geselecteerd hebt.

De muziek zit dus niet je PPS maar op een andere bestandslocatie.

Als je die PPS op een andere PC gaat plaatsen kan die muziek natuurlijk op de bewuste locatie niet gevonden worden omdat het een andere pc betreft, daarom krijg je die foutmelding, ook al plaats je het muziekbestand dus op die andere PC.

je moet dus altijd je muziek insluiten in je PPS, zo kan je het altijd op elke PC afspelen met muziek.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb een muziekstukje van 3,87MB. Heb dan vervolgens de maximale grootte van geluidsbestand in de PPS aangepast naar 5000 (kb). Dan dit muziekstuje ingevoegd (invoegen -> geluid -> wanneer er wordt op geklikt).

Resultaat: noppes. Wanneer ik invoeg heb ik rechts een beeld waaronder een werkbalkje is waarmee ik dit muziekstukje kan laten afspelen - en het speelt nog af ook ! - nog voor ik op OK druk en dan de vraag verschijnt "wanneer te spelen: automatisch of wanneer er wordt op geklikt"); pas wanneer alles is afgerond en ik dat boxje (of trompetterke) heb, gebeurt er niets. Zelfs geen foutmelding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Dag Beolei,

Is je probleem opgelost?

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.