Ga naar inhoud

PowerPoint 97-2003


Beolei

Aanbevolen berichten

  • Reacties 23
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Probeer met alle macht de geluidsbestanden

1) te selecteren (lukt deze keer wel)

2) Bestanden opladen: weigert - ik krijg naast elk geluidsbestand een vierkant blokje met een kruisje in en daarnaast een bolletje met een uitroepteken in. Klik aan "Bestanden opladen" en er gebeurt niets.

3) Voeg toe in bericht reageert niks op (logisch; blokje met "bestanden opladen" blijft open staan en krijg ook geen reactie wanneer ik "Wis lijst" aanklik.

4) blijf de foutmelding krijgen: "Please drag & drop an existing attachment on to "Drag Files Here" or add a new one by pressing "Add Files"."

Link naar reactie
Delen op andere sites

In je berichten en in de titel heb je het telkens over Powerpoint 97-2003.

De laatste powerpoint is gemaakt/ opgeslaan met minstens powerpoint 2007. :top:

Dus best dat je duidelijk doorgeeft welke versie je gebruikt.

Je hebt je powerpoint nog altijd doorgestuurd als een pptx ( x is vanaf versie 2007).

Om je powerpoint als powerpointvoorstelling op te slaan moet je op bestand klikken, dan opslaan als.

post-23245-1417705034,2806_thumb.png

Dan kies je powerpoint- voorstelling.

post-23245-1417705034,3324_thumb.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je PPS is niet voorzien van geluid.

Aangezien ik er van uit ga dat je 2007 of hoger gebruikt moet je deze link (klik erop) doornemen.

Afhankelijk wat je met de powerpoint- presentatie wil dien moet je gebruik maken van of wel gekoppelde geluidsbestanden of ingesloten geluidsbestanden.

Hoe je het moet uitvoeren staat er volledig uitgelegd.

In deze link lees je hoe je de presentatie vervolgens op een andere pc, netwerk of cd kan kopiëren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Nog steeds bedankt voor de support. Meestal krijg ik 1 à 3 keer een tip/aanwijzing en als ik daar op reageer dat er niet veel verbetezring is (om maar te zeggen: geen) dan krijg ik 'de wind van de woestijn'.

Alleen, ik krijg dit vandaag niet meer geklaard (of 't moet zijn dat er - weer eens - een mirakel gebeurt).

Dus, geen paniek (laat dat best over aan mensen die dat 'gewoon' zijn) als ge even niets hoort.

Enne, nog eens, thanks a lot for the support.

Beolei

(alias: André)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bon,

Hoe gaan we dit uitleggen...

Ik maak een kopie van de (verkorte als Test) PowerPoint-presentatie, open deze en sla deze op als PowerPoint-voorstelling. Wonder boven wonder krijg ik nu wel geluid. Wauw. Probleem is nu dat ik nog alleen maar kan 'weergeven'. Wanneer ik erin wil (openen dus) geeft hij onmiddellijk aan 'met welk programma wilt u openen' en als ik op de enige aangegeven mogelijkheid klik, namelijk PowerPoint dan geeft hij de presentatie/voorstelling weer maar kan ik er nog niet in (om eventuele wijzigingen aan te brengen, bijvoorbeeld aan de tekst).

Als ik nu terug de oorspronkelijke presentatie neem - waar heel de miserie mee is begonnen - en ik sla deze op als PP-voorstelling: werkt het geluid niet. Bizar. Bij de ene wel en bij de andere niet. Vooral het laatste is belangrijk want dat is nu juist de presentatie waar het om gaat.

En ik dacht dat Windows gebruiksvriendelijk was...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.