Ga naar inhoud

Signaal draadloos netwerk niet sterk genoeg


kurt5

Aanbevolen berichten

Mijn linksys router (wrt54g) staat bij ons boven op de slaapkamer. Nu gebeurt het soms dat het signaal niet sterk genoeg is zodat de verbinding met de laptop en ipad wegvalt op de benedenverdieping. Aangezien de router normaal moet verhuizen naar de zolder als die opgedaan is, kun je nu al zien dat dit dan zeker nog meer problemen gaat opleveren. Ik heb in de eetkamer nog een utp-poort over en nu zou ik willen weten of het mogelijk is om in die poort een antenne te steken zodat het signaal versterkt word en we beneden meer ontvangst hebben. De opstelling van telenet is zo. In de kelder komt de aansluiting van Telenet toe met draadloze modem/router. In de slaapkamers (5) zitten er overal utp klaar die in de kelder toekomt, op de benedenverdieping zitten er ook 3 utp kabels die ook in de kelder toekomen. draadloos met de router van telenet gaat niet vanuit de kelder (vandaar mijn oude linksys router boven). Aan de modem/router van telenet komt er ook nog een switch aangezien die niet genoeg poorten heeft om alle kabels in te steken. Hoe kan ik dit verbeteren of kan ik werken met zo'n antenne. Alle suggesties zijn welkom, alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.