Ga naar inhoud

gebruik mobiele wifi modem op sumsung tablet GT-P7510


Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik ben in het bezit van een Samsung GT-P7510 tablet met alleen wifi. Nu wil ik in het buitenland internetten en lees het e.e.a over een mobiele wifi moden waarin je een pre-paidkaart uit het land kunt stoppen en zo tegen lokale tarieven kunt internetten. Kan iemand mij uitleggen of en hoe dat werkt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is niet wat ik bedoel. Ik heb het over een klein apparaat dat tot 5 andere wifi-apparaten kan bedienen omzo draadloos te kunnen internetten. In dat apparaat stop je dan een pre-paid simkaart uit het land waarin je bent.

Iemand een idee?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is een verschil tussen een stick om 3G (klik erop) te gebruiken ( dus via een SIM kaart) en een Wifi stick ( draadloos internet.

Je zoekt normaal gezien een stick voor 3G, of die bestaan om tot 5 apparaten te bedienen???

Daar heb ik geen ervaring mee.

Voorbeeld van een stick voor 3G:

ARCHOS ARCHOS G9 3G STICK bij Vanden Borre: Ruime keuze, makkelijk vergelijken en kopen

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.