Ga naar inhoud

PC loopt veel vast


zottendre

Aanbevolen berichten

D:\DRIVERS\WINDOWS VISTA\07. AMD AHCI RAID F6 DRIVER DISKETTE\X64

ik denk dat het normaal deze zou moeten zijn want die staat op de d schijf normaal maar staat er niet op

die je gegeven hebt neem die niet aan denk ik krijg die toch niet geinstaleerd .:(

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 69
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ga via Start naar Uitvoeren en typ in het uitvoervenster devmgmt.msc en druk op Enter.

Rechtsklik in apparaatbeheer op SCSI/RAID Host Controller en kies Eigenschappen.

Ga naar het tabblad Details.

hardwareids.png

Onder Eigenschap: kies je Hardware-id's.

Onder Waarde: vermeld de gegevens in de eerste regel en post deze in je volgende bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Rechtsklik in apparaatbeheer op het apparaat en kies Stuurpragramma's bijwerken.

In het daarop volgende venster kies je voor Op mijn computer naar stuurprogramma's zoeken

waarop onderstaand venster verschijnt.

post-24526-1417705016,9267_thumb.png

(Dit is een voorbeeld van mijn grafische kaart in Windows 7 maar Vista heeft een grote gelijkenis.)

Klik nu op de knop Bladeren en navigeer naar de Medion map op je C-schijf en zorg dat deze geselecteerd is, klik op Volgende en je pc gaat in de geselecteerde map op zoek naar een geschikte driver.

Lukt het op deze manier want bij deze driver zit geen setup bestand bij??

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.