Ga naar inhoud

PC loopt veel vast


zottendre

Aanbevolen berichten

Download eens het volgende bestand >> AMDAWAY.rar

Pak het bestand uit, in de uitgepakte map vind je een setup bestand en een andere ingepakt bestand met naam AmdAway.

Pak ook dit ingepakt bestand uit en je ziet in deze uitgepakte map de volgende bestanden staan

post-24526-1417705018,8431_thumb.png

Laat nu eens in deze map zoeken naar een driver zoals ik vermeld hebt in bericht #17

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 69
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

zal even zeggen hoe ik er heen ga .

ik ga naar configuratiescherm daan dubbel klik ik op apparaatbeheer dan klik ik op + van opslagcontrollers en dan klik ik rechts op SCSI/RAID Host controller en daar links op stuurprogramma bijwerken dan naar op mijn computer naar stuurprogramma zoeken en dan blader ik naar C/map medion waar ik alles van je heb ingezet inclusief onderliggende mappen dan op volgende en dan krijg ik de melding dat er geen stuurprograma 's kunnen worden gevonden .

Link naar reactie
Delen op andere sites

sorry pc zat terug vast .

nee ik klik rechts op die kapote host controller he en dan krijg ik een scherm met vanboven

stuurprogramma bijwerken SCSI/RAID Host controller waar dit bij u staat (stuurprogramma bijwerken amd radeon HD 6800 series ) en als ik daar dan op ik wil kiezen uit lijst met apparaatstuurprogramma op mijn computer klik kom ik op een beeld waar ik dan twee kaders heb op 1 kader staat (fabrikant) waar ik dan in kan scrollen en dan nog een kader met naam ( model) waar ik ook in kan scrollen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat brengt ons ook niet verder, hoe lang is dit probleem er al en heb je een idee of dit ontstaan is na een crash of is het zo uit het niets opgedoken?

Je gebruikt zoals ik uit het Speccy logje kan opmaken RAID terwijl er maar één fysieke harde schijf van 640GB in je pc zit en je eigenlijk helemaal geen gebruik kan maken van RAID.

Voor RAID heb je minimaal 2 harde schijven nodig. Ben je een beetje bekend in het BIOS?

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.