Ga naar inhoud

Toegang tot doelgroep geweigerd ( U bent niet gemachtigd om deze bewerking uit te voe


Krammie

Aanbevolen berichten

Ik ben in het bezit van twee externe harde schijven. Ik benader deze via mijn draadloze router. Bij de ene HD kan ik alle handelingen uitvoeren, zoals een map aanmaken, bestanden aar kopieren noem maar op. Bij de andere HD krijg ik, als ik bijvoorbeeld een map wil aanmaken of een map er naar wil kopieren de volgende melding:

Toegang tot doelgroep geweigerd. U bent niet gemachtigd om deze bewerking uit te voeren. Ik heb deze melding in Google ingetypt en kom bij diverse forums terecht. In al deze forums wordt o.a. aangeraden de machtiging voor de administrator aan te passen. Ik heb via eigenschappen van beide HD de instellingen van beveiliging en machtiging vergeleken en deze zijn voor beiden gelijk. Wie kan mij verder helpen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog even voor alle duidelijkheid. Ik heb twee externe HD's welke via een een USBhup met de router via de USB poort zijn verbonden. Ik kan via Netgear de beide HD benaderen. In de Philips External Hard Disk kan ik alle handelingen uitvoeren. Alleen de HDDRIVE2GO levert problemen op. Ik heb nog wat printscreens gemaakt.

post-36297-1417705025,7565_thumb.jpg

post-36297-1417705025,7418_thumb.jpg

post-36297-1417705025,7754_thumb.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog even ter aanvulling. Ik heb net de bewuste HD rechtstreeks aangesloten aan mijn laptop en nu kan ik hem gewoon bewerken dus, een nieuwe map aanmaken e.d. Vervolgens weer via de hub aan de 3700 aangesloten en dan kan ik weer geen map aanmaken. Het probleem zit hem dus in de WNDR3700?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het probleem zit hem dus in de WNDR3700?

Daar moet je zoeken hoe je dat moet doen.

Kijk eens in de handleiding of er daar iets staat.

Ik heb een test gedaan met usb-stick aan de router aan te sluiten.

Je moet niks instellen.

Zoals je deed is het prima.

Dan open je Computer en dan ziet je readyshare

Ik kan dan verwijderen, nieuwe map maken enz.

Ik kan dan vanuit welke netwerkcomputer / laptop readyshare bereiken.

Het kan zijn dat je de router opnieuw moet opstarten.

Daarbij moet je ook een goede verbinding hebben.

post-6829-1417705026,452_thumb.jpg

aangepast door stegisoft
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.