Ga naar inhoud

Laptop advies


Jot

Aanbevolen berichten

  1. Waarvoor heb ik een PC nodig ? - School, maar ik zou er ook graag degelijk op kunnen gamen ( BF3 maar niet op ultra graphics)
  2. Wat is mijn budget ? - +-1300
  3. Een merkcomputer of een samenstelling ? - Merk liever maar samenstellen als het moet
  4. Ga ik overklokken ? - Waarschijnlijk niet
  5. Ga ik later upgraden ? -Ja, SSD in plaatsen , ...
  6. Heb ik al die nieuwe functies wel nodig ? - /
  7. Ga ik zelf assembleren ? - Nee
  8. Heb ik een besturingssysteem nodig ? - Windows 7 64 bit
  9. Ga ik zelf installeren ? - /
  10. Heb ik een voorkeur aan onderdelen ? - Niet echt, liefst wel een mooi design
  11. Heb ik nog randapparatuur nodig ? - Niet in budget gerekend
  12. Heb ik specifieke wensen ? - Transporteerbaar
  13. Woont u in Nederland of België, wil u bestellen bij een specifieke (web)winkel ?- België, niet echt.

Ik heb zelf al wat rond gekeken, en de MSI GE70 OND ( die met GTX 660M) spreekt me echt wel aan, qua looks, specs, en gewicht :-)

Alleen kan ik hem niet vinden in België of Nederland...

Mijn eerste vraag is dus : Is dit een goede keuze om nog wat gaming te doen, of zijn er betere alternatieven voor dit budget ? En als dit een goede keuze is, kent iemand dan een plek om hem te bestellen of zou ik hem importeren uit US ( vrees de tax een beetje)

Bedankt !:-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan kan je het hier misschien bestellen maar ik kan geen Frans lezen.

Inderdaad, die site had ik ook al gezien...

Ik ken de site niet echt en weet dus niet of het betrouwbaar is. PC Portable MSI GE70 0ND-054FR - Intel Core i7-3610QM 8 Go 750 Go 17.3" LED NVIDIA GeForce GTX 660M Lecteur Blu-Ray Graveur DVD Wi-Fi N/BT Webcam Windows 7 Premium 64 bits (garantie constructeur 2 ans) (GE700ND-054FR) sur LDLC-PRO.com BELGIQUE deze prijs is echt erg laag, omdat hij op amazon al 1250 dollar kost...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja het is echt een franse site, ze zetten dan "Belgique" maar niet "België" ... Er staat ook dat het meer dan 15 dagen duurt voordat hij terug leverbaar is.. Niet dat ik het zo snel nodig heb maar toch.

Zou ik het dan via amazon proberen, of wachten tot er een aanbieding komt in Belgie / Nederland ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die alienware ziet er inderdaad mooi uit, maar ik heb altijd het gevoel dat je ook meer betaald dan wat de laptop zou mogen kosten...

Ook ben ik niet zeker over de beste kaart die je optioneel kan meekrijgen, ik heb gelezen dat deze BF3 maar net op medium kan afspelen, dat vind ik niet echt positief voor de toekomst ervan, ookal is BF nu een van de zwaarste games.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die alienware ziet er inderdaad mooi uit, maar ik heb altijd het gevoel dat je ook meer betaald dan wat de laptop zou mogen kosten...

Je betaald meer in vergelijking met ander laptop maar ze gebruiken ook goede componenten.

Mijn zoon heeft zo'n een laptop en hij is erg tevreden.

Wel is de laptop vrij zwaar.

Zowel alienware als MSI komen hier op de forum weinig vragen wat een goed teken is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.