Ga naar inhoud

Xarfore

Aanbevolen berichten

Op internet hebben sommige ook het probleem.

Ga naar Phyxion.net - Driver Sweeper en download Driver Sweeper. Installeer het. Start je computer op in veilige modus. En verwijder alle Nvidia onderdelen. Start de computer opnieuw op in normal-mode. En download en installeer de nieuwe juiste drivers voor je grafischekaart. Nu moet het probleem zijn opgelost, zo niet? Meld het hier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel een beetje opletten met het laten verwijderen van de Chipset drivers daar deze nodig zijn om de pc goed te laten werken.:hmmmm:

Zo haal je meer problemen op je hals dan dat je er nu reeds hebt.;-)

En alvorens over te gaan om zomaar alles van NVidia te verwijderen kun je best eerst zorgen dat je de nieuwe drivers hebt gedownload,zo heb je deze reeds bij de hand.

aangepast door Jean-Pierre
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel een beetje opletten met het laten verwijderen van de Chipset drivers daar deze nodig zijn om de pc goed te laten werken.:hmmmm:

Zo haal je meer problemen op je hals dan dat je er nu reeds hebt.;-)

En alvorens over te gaan om zomaar alles van NVidia te verwijderen kun je best eerst zorgen dat je de nieuwe drivers hebt gedownload,zo heb je deze reeds bij de hand.

Ik heb het al een groot aantal keer gedaan op zowel laptops, als computers. Het is mij ook aangeraden door MSI. Dus daar kan vrij weinig fout in gaan.

Je tweede optie daarin tegen is wel handig, maar ik neem aan dat hij nog op zijn computer kan na het verwijderen van zijn videokaart? Maar goede tip, die onthoud ik!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.