Ga naar inhoud

Gamen op mijn verkeerde videokaart


Roybinhoed

Aanbevolen berichten

Goedemiddag,

 

Sinds afgelopen maandag speel ik mijn games (rainbow six siege, fortnite en World of Tanks) met een veel lagere fps. Eerst dacht ik dat mijn laptop (acer aspire vx5-591g nitro) door een Windows update overal mijn intel grafische kaart op in had gesteld, maar na wat controles bleek dit niet het geval. ik heb de drivers van mijn grafische kaart opnieuw geïnstalleerd. heeft niet geholpen. Vervolgens opnieuw geïnstalleerd maar dan via een schone installatie, weer niks. ik heb mijn laptop terug gezet naar fabrieksinstelling en er vervolgens een game weer op geprobeerd te runnen. nog steeds 20 fps ipv 60 fps. Ook nog even gekeken in de Nvidia configuratie scherm maar daar was ook niks raars. Ik heb het gevoel dat mijn laptop de intel grafische kaart pakt maar dat kan ik nergens terug vinden. 

 

Ik heb het gevoel alsof ik iets doms over het hoofd zie maar ik kan mij niks meer bedenken.

 

Heeft één van jullie misschien een idee?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.