Ga naar inhoud

Downloadprobleem


hugodaamen

Aanbevolen berichten

  • Reacties 21
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Als ik nu op de laatste regel klik,lukt het downloaden wel.Ik kan kiezen tussen openen of opslaan.

Snap jij het , ik niet !!!!

Je geeft aan dat het downloaden wel lukt.

Als je voor opslaan kiest wat gebeurt er dan?

Open ook eens adobe reader.

Ga dan naar bewerken, klik dan op internet.

Staan de instellingen zo als hieronder?

post-23245-1417705040,3713_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Link aanklikken uit bericht werkt wel. Ik kan onderaan aangeven of ik de download wil opslaan of uitvoeren,dus dat is geen probleem.

De gids openen en downloaden

naar_boven.jpg

Als u op de link klikt, opent de gids in een nieuw scherm. Kijk nu linksonder. U kunt deze gids: (knoppen van links naar rechts)

  • Printen
  • Opslaan voor eigen gebruik
  • Op volledig scherm weergeven
  • Vergroten

dashboard.jpg

Als ik nu op de laatste regel klik,lukt het downloaden wel.Ik kan kiezen tussen openen of opslaan.

Snap jij het , ik niet !!!!

Die regel die ik in het rood gezet heb daar geef je op dat het downloaden wel lukt.

Je kan kiezen tussen "openen" en "downloaden".

Welke handelingen voer je dan uit en wat loopt er fout.

Maak er anders telkens een printscreen van dat is iets gemakkelijker volgen van op afstand.

En verder een prettige vakantie!

Link naar reactie
Delen op andere sites

beste Clarkie,

vandaag opnieuw getracht een receptenboekje van plus te downloaden. Er waren 2 mogelijkheden:

a: lage kwaliteit (licht bestand-korte download)

b. hoge kwaliteit (zwaar bestand-lange dowload)

Beide uitgeprobeerde links geven alleen een grijs scherm en er gebeurd verdre niets !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Even later volgt op het scherm:Internet Explorere werkt niet meer. er wordt naar een oplossing voor het probleem gezocjt. er is een probleem opgetreden, waarddor het programma niet goed meer werkt: Het programma wordt gesloten en er wordt een melding weergegeven als een oplossing beschikbaar is (programma afgesloten)

Daarna komt er een mdedeling, dat er een probleem is met Adobe Acrobat Reader. Als programma actief is, afsluiten en opnieuw proberen (103:103)

Inlogproblemen? Voordat u het cahier kunt downloaden moet u ingelogd zijn. Heeft u (links) ingelogd, maar staat er in het artikel nog steeds dat u eerst moet inloggen? Vernieuw de pagina dan met de toetsencombinatie 'CTRL' + 'F5'! U kunt de gids nu downloaden.

Problemen met downloaden? Voor iedereen die een foutmelding krijgt: ons vermoeden is dat u het bestand probeert te openen in een verouderde versie van Adobe Reader. Voor de nieuwste (gratis) versie kunt u hier terecht: Adobe - Adobe Reader downloaden - Alle versies

Een alternatief programma dat u ook kunt proberen is Foxit Reader.

Beschadigd bestand? Dit is een veel voorkomende fout die wordt veroorzaakt door een zogenaamd 'cacheprobleem van de browser'. De oplossing die Adobe aandraagt is als volgt:

1. Klik met de RECHTER muisknop op de downloadlink in ons artikel

2. Kies in het menuutje dat verschijnt de optie 'Opslaan als' (of 'Doel opslaan als')

3. Kies vervolgens de plaats op uw harde schijf waar u het bestand wilt opslaan en klik op de knop Opslaan

4. Open het bestand tenslotte vanaf uw harde schijf

Bovenstaande methode werkt wel !!!!!!!!! Ze kwamen terecht in de map Dropboxals HTML document.

Hoe krijg ik nu deze receptenboekjes zichtbaar ??????.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je in het menu dat verschijnt de optie "opslaan aks " kiest moet je er voor zorgen dat het als een pdf wordt opgeslaan, is dat uitvoerbaar?

Controleer eens welke versie van Adobe reader je gebruikt.

Open Adobe reader, klik dan op help en vervolgens op Adobe reader info.

Anders download en installeer je de laatste versie zoals in je link uit bericht 17.

Heb je al eens geprobeerd via een andere browser zoals firefox of google chrome?

Of via Foxit reader als alternatief voor Adobe reader?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Clarkie,

Opslaan als geeft 2 mogelijkheden: HTML -document en alle betanden.

Als ik alle bestanden kies , komt de download weer als HTML bestand in de Dropbox.

Adobe reader heeft version 10.1.4; als ik de link in bericht 17 aanklik om de nieuwste versie te downloaden krijg ik versie 10.1,0

Schiet mij maar lek !!!!!!Ook Foxit reader geeft geen verbeterd resultaat!!!

Als onder Google Chrome naar de site Plusonline.nl gaat en dan naar receptenboekjes,kan ik ze allen downladen. Ze komen dorect op mijn scherm en moet dan aangeven waar en met welke naam ik ze wil bewaren.

Dus via de omweg google Chrome lijkt het wel te lukken!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat het wel werkt via Google chrome.

Staat Internet explorer nog altijd als de standaardbrowser?

Dan ga ik je nog iets laten proberen om de PDF rechtstreeks in Adobe reader te openen.

Gebruik bericht 13 om terug te gaan naar de instellingen 'opties webbrowser'.

Verwijder het vinkje eens bij " pdf in browser tonen".

Probeer het dan nog eens via Internet explorer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.