Ga naar inhoud

No input signal


Boeeehda

Aanbevolen berichten

  • Reacties 24
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Daar zul je de pc voor moeten open vijzen of achteraan eens kijken waar de aansluiting voor je scherm juist zit.

Als deze zich bevind daar waar je de speakers-usb apparaten-internet kabel aansluit dan is dit een geintegreerde chip,bevind de aansluiting zich op een gans andere plaats dan is het meestal een kaart.

Afbeelding toont een GEINTEGREERDE chip op het moederbord.

post-8298-1417705048,281_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

De vgakabel en de hdmi kabel zijn beide aangesloten op dit moment. De vga kabel zit op het deel met meerdere porten, maar de hdmi zit samen met de lcd port eronder. Dus de een zit op het bord en de andere niet. Dit is ook zo bij mn oude computer. Maar betekent dat dan dat ik voortaan de vga kabel moet gebruiken als ik het omwissel?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mmm ik vermoed als ik je bericht goed begrijp dat je inderdaad een aparte kaart hebt waarop je het scherm via HDMI aansluit.

Dit betekent ook dat je vermoedelijk een interne chip hebt waarop je dan werkt met de VGA kabel,als dat het geval is dan is de kans groot dat je eerst de geintegreerde grafische chip dient te activeren via het BIOS.

Is het mogelijk een foto te maken van de achterzijde van je pc en deze in je volgende bericht te plaatsen?

Kijk ook op alle stickers of je een TYPE van de HP kunt vinden,iets in de trend van Pavilion Slimline 3360 of zo.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.