Ga naar inhoud

laptop doet het niet meer


Miracle

Aanbevolen berichten

hey,

kheb een kleine probleem met mijne laptop

ik had eerst een mcafee anti-virus opstaan dit kwam met de laptop mee geïnstalleerd heb hem een tijdje gebruikt ma was er niet echt content mee dus verwijderde ik dat en wouw een trial van avast anti-virus proberen. ik installeerde en restarte mijn laptop opnieuw op en de miserie begon,

ik kreeg de onderste scherm te zien. als ik windows normaal starten kies en door ging kreegde ik na een tijd een blauwe scherm te zien en kwam de scherm zoals in de afbeelding terug en als ik de aanbevolen optie kies laad windows met logo en al daarna is het scherm volledig zwart kan alleen muis cursor bewegen verder gebeurt er niets

post-13521-1417705041,2483_thumb.jpg

wat kan de probleem zijn???

laptop: toshiba satellite l775-12l

aangepast door Miracle
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 39
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Je kan een opstartherstel met behulp van een herstelschijf uitvoeren: neem dit topic grondig door, download en brand de juiste herstelschijf...start op vanop je herstelschijf en probeer een opstartherstel uit te voeren.

Wanneer het bij de eerste poging niet lukt mag je meerdere pogingen ondernemen.

Belangrijk is ook dat je bootvolgorde in je bios aangepast is om dit uit te kunnen voeren, zie topic uit de link.

Biedt een opstartherstel geen oplossing, dan kan je met de herstelschijf ook een systeemherstel uitvoeren naar een tijdstip waarop de laptop nog normaal functioneerde: dus voor je McAfee verwijderde.

Verwijder dan McAfee met deze removal tool.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je er geen belangrijke bestanden op hebt staan, zou je hem helemaal kunnen recoveren i.p.v. herstellen. Ik weet niet hoe het werkt bij een Toshiba laptop maar volgens internet moet je de computer helemaal uitschakelen.

Vervolgens houd je de 0 (nul) in en zet je de computer weer aan. Nu hoor je een pieptoon en laat je de 0 (nul) los. Nu krijg je een scherm in beeld en vraagt of je zeker bent van recoveren en klik vervolgens op "Yes"/"Ja". Je krijgt nu de keuze om hem terug na de fabrieks instellingen te zetten. Kies voor Ja. Volg de stappen, en hij zal alles terug zetten na fabrieks instellingen.

Let wel op: Je bent hierdoor al je persoonlijke bestanden kwijt! Zoals o.a. foto's, muziek, documenten etc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan proberen om hem te herstellen, al denk ik niet dat dit wat wordt aangezien je de stap van Asus al hebt geprobeerd. Heb je een recovery disk bij je laptop gekregen?

Heb je trouwens wel de 0 (nul) naast de 9 (negen) bovenin je toetsbord zeg maar gebruikt? Bij deze stap:

Vervolgens houd je de 0 (nul) in en zet je de computer weer aan. Nu hoor je een pieptoon en laat je de 0 (nul) los. Nu krijg je een scherm in beeld en vraagt of je zeker bent van recoveren en klik vervolgens op "Yes"/"Ja". Je krijgt nu de keuze om hem terug na de fabrieks instellingen te zetten. Kies voor Ja. Volg de stappen, en hij zal alles terug zetten na fabrieks instellingen.

e kan ook proberen de nul herhalend in te duwen tijdens het opstarten, totdat het Toshiba logo verschijnt.

aangepast door Whatdoyouthink
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.