Ga naar inhoud

Excel 2010


idee

Aanbevolen berichten

Ik heb een website waarop enkele excel pagina's staan.

Met Excel 2000 hou ik een kalender bij voor de bezetting van een vakantiehuisje.

Bestand: Kalender_2012.htm

Nu heb ik op een laptop Excel 2010 staan waarmee ik aanpassingen doe aan de kalender, en wegschrijf als een webpagina.

Nu heb ik 2 bestanden: kalender_2012.htm en bestanden kalender_2012.

Dit werkt niet meer in de website.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik snap het niet zo goed. wat werkte niet meer?

Het consulteren van de kalender 2012.

In Excel 2000 wordt Kalender_2012.htm aangemaakt en overgebracht naar de website.

Dit werkt al meer dan 8 jaar.

In Excel 2010 worden nu 2 bestanden aangemaakt bij opslaan of opslaan als Webbestand: 'Kalender_2012.htm' en 'Bestanden Kalender_2012.htm'

en dit werkt niet meer op de website

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het op de website plaatsen is geen probleem.

In Excel 2000 wordt Kalender_2012.htm aangemaakt en overgebracht naar de website.

Dit werkt al meer dan 8 jaar.

In Excel 2010 worden nu 2 bestanden aangemaakt bij opslaan of opslaan als Webbestand: 'Kalender_2012.htm' en 'Bestanden Kalender_2012.htm'

en dit werkt niet meer op de website

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik veronderstel dat wat jij aanduidt als een bestand met de naam "Bestanden Kalender_2012" eigenlijk een map is met waarschijnlijk een aantal bestanden er in? Zowel het bestand Kalender_2012.htm als de map Bestanden Kalender_2012 moet je uploaden naar je website.

Het valt me verder op dat je in je oorspronkelijke post zegt dat het nieuwe bestand (vanuit Word 2010) "kalender_2012" heet, terwijl het oorspronkelijke bestand "Kalender..." heette. Later in je reacties schrijf je het weer met een hoofdletter. Sommige webspace providers maken onderscheid tussen hoofdletters en kleine letters. Bijzonder lastig, maar het is niet anders.

Je schrijft dat het consulteren van de kalender niet meer werkt. Je moet echt proberen duidelijker te zijn. Vindt de browser de htm pagina niet, of vindt hij de pagina wel, maar wordt de tabel niet getoond?

David

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 6 maanden later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.