Ga naar inhoud

Zwart scherm na login


SergeMorel

Aanbevolen berichten

Test een paar keer zonder iets in de USB- poorten, werkt je laptop dan wel moet je één voor één de hardware aansluiten en zo elimineren.

Verder kan je eens testen of je in veilige modus het probleem ook hebt.

Dat doe je door bij het herstarten van de laptop direct op de F8 toets de tokkelen.

Het werkt zelf ook niet zonder enige usb poort aangesloten.

Veilige modus alles normaal (zoals eerder vernoemd in de posts)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 24
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ga eens naar deze link en selecteer de juiste Windows en bitversie.

Download de driver voor je videokaart.

Verwijder dan eerst de huidige driver, herstart je laptop en installeer dan de zopas gedownloade driver.

Ik heb mijn nVidia driver als eens geupdate via hun site,maar ik zal deze ook eens proberen.

Welke neem ik, ik heb mijn windows & bit versie geselecteerd maar ik zie nVidia driver & Dell driver ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probeer eens met de driver van Dell zelf.

Die dell driver wou niet installeren, systeemspecificaties waren niet correct, had nochtans de windows 7 (x86) versie gedownload, ik heb waarschijnlijk de verkeerde Intel chipset.

Ik heb die nVidia driver geinstalleerd en nu blijkt het te werken (of misschien weer toeval), ik zal dus nog zien of het effectief geholpen heeft bij de volgende slaapstand of opstart.

Bedankt !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar waarom gebruik je de slaapstand eigenlijk?

Zet die eens uit, en ook eventueel een schermbeveiliging.

Krijg je een foutmelding?

Het gebeurde vroeger enkel bij slaapstand, maar nu ook bij gewoon opstarten (normale modus).

Slaapstand uitzetten zal dus waarschijnlijk niet veel uitmaken.

Ik heb zojuist weer eens gegoogled en er eens op gelet of mijn numlock toetsen enzo nog werken eens mijn scherm zwart word.

Dit is niet het geval, ze zeiden dan dat het waarschijnlijk je moederbord is dat kapot is, hoe is dit mogelijk, zo plots :o

Ik zal dan maar eens proberen mijn windows te herinstalleren, maar als het effectief mijn moederbord is zal dat niet veel uitmaken en zal ik hem dus moeten laten herstellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.