Ga naar inhoud

Geluid problemen


Georgii_x

Aanbevolen berichten

  • Reacties 30
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

De meest voor de hand liggende pistes zijn bewandeld én je laptop is gloednieuw: het lijkt me nu écht wel de hoogste tijd om gebruik te maken van je garantie.

Ik heb gelezen wat er staat in die link die u mij had gestuurd in het begin van dit topic, en er staat dat er ook kosten kunnen vallen, al heb ik garantie, en ik moet hem opsturen, en dat opsturen vertrouw ik niet helemaal want het is niet gezond voor u laptop als die te veel wordt 'geschud' zal ik maar zeggen ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb al meerdere laptops opgestuurd / laten opsturen naar fabrikanten voor een herstelling onder garantie en heb hiermee nog geen enkele nare ervaring gehad...toestel wordt opgehaald en afgeleverd door een koerierdienst.

Dan zal ik het ook doen denk ik, hoe lang duurt dit ongeveer?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lijkt me het meest aangewezen, per slot van rekening wordt een laptop in het buitenland geproduceerd en legt ie (via transport) ook een hele weg af alvorens ie op de eindgebruiker zijn tafel staat.

Je hebt twee mogelijkheden: ofwel breng je de laptop binnen bij de verkoper (indien geen webshop, maar een fysiek verkooppunt), ofwel regel je zelf alles rechtstreeks via de fabrikant.

Mogelijkheid 1 is de traagste: de handelaar is gebonden aan een bepaalde ophaal- en afleverdag en dat zorgt gemiddeld al gauw voor anderhalve week extra.

Wanneer je alles zelf regelt moet je rekening houden met zo'n 2 à 3 weken vanaf het tijdstip van "vertrek" tot tijdstip van "terugkomst".

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gelukkig is er de garantie, da's dan weer het positieve aan het verhaal.

Succes en hou ons op de hoogte van de evolutie als je wil...:top:

Ik ga morgen eerst naar de winkel waar ik hem kochte, en als zij zeggen dat die moet worden opgestuurd dan doe ik het wel via de home-service van Asus, ik zal nog wel iets laten weten als ik hem terug heb ! Alvast bedankt voor je hulp en geduld :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...
Ik ga morgen eerst naar de winkel waar ik hem kochte, en als zij zeggen dat die moet worden opgestuurd dan doe ik het wel via de home-service van Asus, ik zal nog wel iets laten weten als ik hem terug heb ! Alvast bedankt voor je hulp en geduld :-)

Hoi, ik had hem in de winkel af gegeven en zij hadden hem zelf op gestuurd, en pas gisteren zeiden zij dat ik mijn geld kon terug halen want er was blijkbaar toch een fabrieksfout, en ik heb nu gisteren een sony vaio gekocht :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een correcte regeling en keurige service van de winkel !

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen… ;-)

En: veel plezier met je nieuwe Sony !...:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.