Ga naar inhoud

HP C880 printer


Jive1

Aanbevolen berichten

Hey!

Op http://speccy.piriform.com/results/N...wPRUHPJpQfeSMO staat een Speccy logje dat deze voormiddag gemaakt werd op mijn pc die ik nu in gebruik heb. Er staat Win7 op.

Kan iemand me zeggen of ik met de pc zoals in dat logje uitgelegd een wat oudere printer HP 880C kan aansluiten en laten werken?

Normaal gezien zou die volgens HP, onder andere, niet op Windows 7 draaien, omdat ze er geen driver meer voor aanagepast hebben. Maar ik heb wat gaan snuffelen op internet en met alle informatie die ik bijeenraapte, meen ik dat het geen groot werk is om die toch onder Win7 te laten draaien. Het kan toch niet dat Win7 de oorzaak zou zijn van het niet werken van de printer, het is de driver die niet aangepast werd...

Ik heb me onder andere een printeraansluitkabel aangeschaft met USB-connector, en op de pc zoals in het logje uitgelegd geprobeerd, maar ik krijg de printer toch helemaal niet aan't werk.

Op een andere wat oudere pc waar nog Win XP op staat werkt die printer natuurlijk wel, en prima zelfs!

Ik begrijp dat HP liever nieuwe printrers verkoopt en dat ze daarom geen aangepaste driver heeft beschikbaar gezet voor die printer op Win7, maar mits wat aanpassen door een "kenner" moet dat toch kunnen?... En zo'n goeie kenner ben ik nu niet....

Kan iemand me raad geven om die HP880C ( heeft normaal dezelfde driver als HP882C ) te laten werken op mijn pc?

Alvasr bedankt op voorhand.

Greetz

Jive1

Greetz

Jive1

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey!

Goeie morgen!

Toch lukt het me niet de printer aan't werken te krijgen....

Ik volg zo nauwkeurig mogelijk de instructies, hoewel, soms zijn die HP-instructies onduidelijk, en dus probeer ik wel eens iets aanverwants, maar ik krijg de printer niet aan't werk.

Mijn printer is een HP 880C terwijl ik in de originele teksten van HP las dat 880C en 882C dezelfde driver gebruiken. Dus heb ik alles uitgevoerd wat er in de instrukties staat voor de 882C, want in deze nieuwe instructies komt de 880C niet voor. Ook langs Windows update is niets te bereiken. Totdat ik wil afdrukken, en dan geschiedt er helemaal niets....

Jammer genoeg is HP nauwelijks of niet te bereiken om hulp te vragen. Wat ik trouwens al eens geperobeerd heb, en toen antwoordden ze me gewoon dat ze me niet konden helpen: als het er niet bij staat, dan is er geen hulp mogelijk, of zoiets antwoordden ze me toen. Nochtans langs verschillende kanten bevestigde men me dat die 880C op Win7 wél kan werken, en er was steeds sprake over toepassn van Windows update in dat geval...

Kennen jullie een andere weg om mijn doel te bereiken?

Greetz

Jive1

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga naar start / apparaten en printers

Klik op Printer toevoegen

Kies voor Lokaal printer toevoegen

Kies voor LTP1

Volgende

Klik nu op Windows Update

Nu kan het zeker 5 à 10 minuten duren eer de update er is.

Dan kan je bij HP (links) klikken en zoek daar Deskjet 882C

Dan volgende en dan zal de printer wel geïnstalleerd worden.

post-6829-1417705054,2692_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey!

Inderdaad!... Dit had ik ook reeds enkele malen uitgevoerd. De wachttijd was niet bijzonder lang telkens.

En die driver voor HP 882C had ik reeds enkele malen via Windows update ook geïnstalleerd...

Helaas, zonder succes.

Het klopt toch dat HP 880C en HP 882C dezelfde driver nodig hebben hé?

Ik heb ook na installatie ervan zowel mijn pc af- en terug opgezet alsook de printer zelf, maar ook dat leverde me niets op.

...

Ik ben teneinde raad.

Greetz

Jive1

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey!

Inderdaad! Ik zie een tekeningetje van de printer HP882c, die er natuurlijk anders uitziet dan de HP880C, maar dat verontrust me niet, want dat wist ik al van toen ik die printer gekocht heb dat ze er verschillend uitzien.... en toch dezelfde driver hebben.

Greetz

Jive1

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.