Ga naar inhoud

ipod blijft op vergrendelen staan.


Razz

Aanbevolen berichten

Al geprobeerd te resetten of eventueel de iPod te formatteren?

Ik heb dat ook nog gehad: hoeveel keer je de "hold"-knop ook verschoof, het scherm bleef "gelockt" staan. Verbinden met de computer ging, maar zodra ik de USB loskoppelde was hij weer gelockt. Nu, dat ding had al enige deuken opgelopen waardoor er waarschijnlijk binnenin iets verschoven was en de verbinding met de hold-schakelaar verbroken was op een of andere manier (ik heb het toen zelf niet kunnen oplossen, helaas, en garantie was er in dat geval ook niet meer). Als je iPod minder dan een jaar oud is zou er nog garantie moeten zijn en ga je best naar een Apple-center, anders zul je in zo'n geval (als er echt niets anders helpt) zelf de iPod moeten openen (BluaP : iPod : How To iPod4G). Wat misschien ook te proberen valt is lichtjes met de iPod tegen de rand van bv. een tafel te tikken ter hoogte van de hold-schakelaar (uiteraard zonder tafel of iPod te beschadigen ;-))...

aangepast door Kattenfan
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.