Ga naar inhoud

Updates lukken niet meer


friedje

Aanbevolen berichten

Hallo, goede middag.

Vooraf nog een hartelijke dank voor de vorige oplossing van een vorig probleem.

Maar ... ik heb er nog ééntje.

Windows updates staat automatisch ingeschakeld.

Dus, als ik de pc afsluit haalt hij de updates op, de volgende morgen bij het opstarten brengt hij ze dan in.

Wat heb ik nu sinds een week ?

Toen ik thuiskwam van verlof, had ik gelijk 19 updates te verwerken.

De volgende dag wil hij terug 9 updates doen.

Dus sinds een 7 tal dagen is het iedere dag zo, dat hij bij het afsluiten de 9 updates ophaalt.

Bij het starten 's morgens wil hij die inbrengen natuurlijk.

Krijg dit bericht tijdens het configureren : Fout bij de windows configuratie - wijzigingen ongedaan maken - herstart nadien terug normaal.

Hopelijk heeft iemand een idee van de oorzaak en of hoe ik het kan oplossen.

Alvast hartelijke dank voor jullie inzet.

Beste groeten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga naar configuratiescherm - windows updates en kijk bij de geschiedenis van de geinstallerde updates of er tussen staan die mislukt zijn.

Dubbelklik op een van de mislukte updates en kijk wat er als oorzaak (foutcode) wordt opgegeven.

Meestal staat er ook een link bij naar de probleemoplosser voor die fout.

Klik daar op en volg de getoonde instructies.

Na het uitvoeren van de aangereikte oplossing, laat je naar updates zoeken en installeer ze dan manueel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo, goede middag.

Ik heb je raad opgevolgd maar kwam er nergens mee. fix it heb ik wel 6 keer geprobeerd - nietes.

Veilige modus gaf ook geen oplossing.

Nadien heb ik de automatische upload uitgezet en gekozen voor Updates downloaden maar laat mij bepalen enz.

Hij gaf er 10 aan. Ik ben begonnen met alleen de bovenste, dat lukte. Nadien alleen de 2° update, weer met succes.

De derde keer heb ik er drie gedaan, ook gelukt, nadien de resterende vijf, en alles draait weer zoals het hoort.

Ik heb wel nadien terug de automatische update hersteld zoals er voor.

Ik ben nu wel benieuwd voor de toekomst.

Wie ook nog dat probleem heeft kan het dus op deze manier proberen.

Alvast hartelijk dank voor de tip die je gaf, het was wel de goede richting en mogelijks lukt het op die manier bij iemand anders of met een andere update.

Bedankt en nog een fijne, mooie dag ! :top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.