Ga naar inhoud

Op zoek naar nieuwe desktop.


Dimike

Aanbevolen berichten

Hoi jongens,

Ik ben op zoek naar een nieuwe desktop. Ik zou hem vooral gebruiken om Command and Conquer: Tiberium Alliances te spelen. En occasioneel iets downloaden, ook moet er een dvd-writer opstaan. En liefst met SSD schijf.

Hebben jullie enig idee wat voor samenstelling ik kan nemen hiervoor. Ik ken er zelf totaal niets van.

Mijn budget ligt rond de 1000€

Alvast bedankt,

Grtz,

Dimi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de reactie, superjona.Hier de vragenlijst ingevuld zoals je vraagt

  1. Waarvoor heb ik een PC nodig ? Facebook, Command and conquer: Tiberium Alliances spelen, Msn Messenger, hotmail, cd en dvd branden, downloaden
  2. Wat is mijn budget ? 750€ - 1000€
  3. Een merkcomputer of een samenstelling ? Samenstelling
  4. Ga ik overklokken ? Neen
  5. Ga ik later upgraden ? Misschien als het nodig is.
  6. Heb ik al die nieuwe functies wel nodig ? Ja
  7. Ga ik zelf assembleren ? Neen
  8. Heb ik een besturingssysteem nodig ? Ja
  9. Ga ik zelf installeren ? Neen
  10. Heb ik een voorkeur aan onderdelen ? Grafische kaart: Nvidia GTX of dergelijke, Tower: Aerocool XPredator Alternate Edition ALTERNATE - BUILDERS
  11. Heb ik nog randapparatuur nodig ? Neen
  12. Heb ik specifieke wensen ? Stil, zuinig, redelijk grote opslagcapaciteit, cardreader
  13. Woont u in Nederland of België, wil u bestellen bij een specifieke (web)winkel ? België, ALTERNATE

aangepast door Dimike
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een samenstelling gemaakt en eerlijk gezegd vind ik het nogal duur voor dit systeem, ik zit dan ook iets over je budget maar dit is omdat Alternate over het algemeen een dure winkel is en de gekozen behuizing erg duur is, terwijl je een vergelijkbare kast (dan wel met een minder uitspringend design) voor een derde van de prijs kan krijgen.

Alternate

De Intel Core i5 3550 nemen we als processor, samen met een stille Hyper 212 Evo processorkoeler. Het moederbord wordt de Gigabyte H77-D3H. Als geheugen nemen we Corsair Vengeance LP 8GB.

De bootschijf wordt de razendsnelle Samsung 830 128GB SSD, samen met een 2TB opslagschijf van Seagate. Als grafische kaart nemen we de HD 7770 Ghz Edition, ruim voldoende voor de meeste games. Verder ontbreken een DVD-brander en de Cardreader niet.

De Corsair CX500v2 nemen we als voeding en jouw uitgekozen behuizing. Een Windows-licentie is ook inbegrepen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de snelle reactie superjona :-)

Ja de behuizing steekt mijn ogen wat uit, vandaar.

Maar die kan eventueel wel vervangen door een goedkoper exemplaar.

Denk je dat ik in een andere winkel goedkoper zou gesteld zijn?

Zou je als het mogelijk is, eens een samenstelling kunnen doen met een andere behuizing, want ik weet persoonlijk niet waar ik op moet letten en eventueel een samenstelling bij azerty. Is het computerwinkeltje goedkoper dan Alternate? Ik zit er niet echt mee in om eventueel zelfs in Nederland te bestellen als dit goedkoper is.

Alvast bedankt,

grtz,

Dimi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah ok,

Ja daar ken ik dus totaal niets van he :-p

Is er mss een behuizing die jij me kan aanraden in die stijl ongeveer als de Aerocool (kleur, vorm), maar die toch een betere installatie, toekomstige upgrades en kabelnetheid mogelijk maakt? Of anders moet je me zeggen waar ik precies op moet letten van gegevens, dan zoek ik zelf op azerty.

Sorry als ik lastig moest doen :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.