Ga naar inhoud

Op zoek naar nieuwe desktop.


Dimike

Aanbevolen berichten

Bedankt superjona om me al zover te helpen.

Heeft er iemand verder nog enig idee welke andere behuizing ik zou kunnen gebruiken bij azerty (zie link van superjona hogerop), op basis van de configuratie die superjona me heeft voorgesteld. Een behuizing die een makkelijke installatie, toekomstige upgrades en kabelnetheid mogelijk maakt, maar die toch wat extremer is qua look. Mijn voorkeur gaat uit naar rood met zwart. De behuizing mag tot 80 euro gaan. Zelf ken ik er totaal niets van, dus zou niet weten waar ik precies moet op letten.

Sorry als ik nu moeilijk doe, maar het oog wil ook wat ;-) :-p

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is één rood model met uistekende koeling en kabelmanagement, namelijk de NZXT Phantom. Deze is echter wel heel wat duurder.

Gelukkig is er ook een kast met het beste van beide werelden, een rood design, en aanvaardbare functionaliteit, de nieuwe AeroCool Strike-X GT Devil Red. De geluidsproductie zal wel iets hoger liggen dan de Antec ONE, maar het geen storend geluid of iets dergelijks.

Waar je zoal moet letten als je een behuizing zoekt? Bouwkwaliteit, prijs/kwaliteitverhouding, kabelmanagementmogelijkheden, ruimte voor onderdelen (hoogte CPU-koeler, lengte videokaart), aantal uitbreidingsmogelijkheden, juist formaat, aansluitingen, stoffilters... Reviews vertellen je meestal of je met een goede behuizing te maken hebt of niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.