Ga naar inhoud

illegale Windows 7 wissen


Dierenvriend57

Aanbevolen berichten

Gisteren werd mijn discussie gewoon gesloten, ik begrijp niet waarom. Ik wilde juist van een illegale versie van Windows die stond op een PC die ik kocht af en heb zelf een legale versie van XP en Vista.

Hie kan ik veilig formatteren zodat ik nadien terug via mijn cd rom station kan opstarten met de cd van Windows XP of Vista? Ik heb de originele cd's en de codes van deze versies. Ik heb weinig ervaring in die dingen en ben een beetje bang dat ik niet meer zou kunnen opstarten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Stel eerst alle persoonlijk materiaal (bladwijzers, contactpersonen, afbeeldingen, documenten, ... ) veilig op een externe geheugendrager.

Daarna kan je volledige harde schijf wissen met DBAN (klik er op)...dit gaat de nodige tijd in beslag nemen, maar dan vertrek je weer met een 100% "cleane" harde schijf.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb Dban geprobeerd en gedownload en met de Cdrom mijn PC opgestart maar het gaat niet. Loopt vast. Eerst enterde ik om interactief het programma te laten lopen, nadien probeerde ik automatisch maar ik krijg al tijd een "Error" melding. Hoe krijg ik nu mijn legale Windows Visa home premium geinstalleerd. Downgraden kan ik niet blijkbaar. Nogmaals bedankt voor de raadgevingen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.