Ga naar inhoud

PC gaat niet meer aan


Jordy1471

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik ben er weer met mijn Medion MD8818.

Ik heb eigenlijk een groot probleem. het begon allemaal vandaag. Ik was aan het internetten toen plots het internet uitviel en een bluescreen opdook. Na wat opzoekwerk bleek dat de blue screen iets met mijn netwerk kaart te maken, maar goed. Op naar het volgende probleem. Opnieuw gereboot en de driver geupdated en afgesloten. Toen ik hem terug wilde aanzetten kreeg ik eindeloze beeps. Op internet opzoekwerk verricht en zou iets moeten zijn wat niet goed instak. Maar goed, na een reboot weer hetzelfde. Telkens was een hard reset nodig ( de powerknop inhouden). En nu heeft hij het blijkbaar opgegeven. Hij geeft geen kik meer. Ik denk dat de voeding het begeven heeft. Ben ik hierin juist?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 25
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ik heb de processorkoeler schooongemaakt en hij start terug op. De blok achter de ventilator zat heel vol stof met als gevolg dat er geen lucht bij de processor geraakte. De koelpasta was ook heel opgedroogd, maar ik heb gen koelpasta in huis, dus dat zal even moeten wachten. Echter krijg ik direct een bluescreen als ik opstart. Zou dat aan windows xp kunnen liggen?

post-10678-1417705054,6467_thumb.png

aangepast door Jordy1471
Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.