Ga naar inhoud

HP pc formateren


atir

Aanbevolen berichten

Je kan eerst al eens systeemherstelschijven aanmaken die altijd handig zijn.

Verwijder de herstelkopie op de harde schijf erna NIET.

post-23245-1417705055,9226_thumb.jpg

Ook moet je een backup maken van al je persoonlijke bestanden ( documenten, foto, video,....) want die ben je kwijt als je gaat formatteren.

Dan kan je de PC terug zetten naar fabrieksinstellingen ( zoals de dag van aankoop), hou er ook rekening mee dat alle software die je na de aankoop geïnstalleerd hebt verwijdert wordt.

Voer de recovery uit, hoe je dat doet lees je hieronder.

post-23245-1417705055,9719_thumb.jpg

post-23245-1417705056,2423_thumb.jpg

post-23245-1417705056,2818_thumb.jpg

post-23245-1417705056,331_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt! we zullen er is aan beginnen !

Nog een vraagje, ik heb een probleem met Photoshop element 10 en mijn filmpjes van Pentax camera, dit probleem heb ik alleen, andere die in gecontacteerd heb niet, kan de oorzaak liggen bij de software van de DVD brander ( Roxio) ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

neen de bestanden van mijn Pentax K5 worden niet herkend, heb al allerlei codec geprobeerd maar lukt niet, iemand heeft voor mij een filmpje van mijn op zijn PC en zelfde versie van elements wel zonder problemen kunnen openen, dus fout is mijn PC

Bij een vorige versie van Premiere elements 4 had ik dan weer het probleem dat ik niet rechtstreeks kon branden uit het programma, daarom denk ik dat het misschien mijn brander of de software is

Link naar reactie
Delen op andere sites

In bericht 5 heb je het over Photoshop Elements 10, dat wordt toch gebruikt om foto's te bewerken daar speel je toch geen filmpjes mee af denk ik dan.

In welk formaat staat die film, kan je die wel via Windows media player afspelen?

Verspreking ( verschrijving) is wel degelijk Premiere elements 10

Er is wel degelijk iets mis met mijn computer, ik heb nu ook op een laptop van een vriend die premiere elements 8 had opstaan mijn filmpjes normaal kunnen invoegen , niets aan de hand daarop !

Hoop dat formatteren de oplossing biedt, ik vind echter de DVD niet meer die ik bij aankoop gemaakt heb van het recover bestand en ik kan dit maar 1 maal uitvoeren ! dus wel even stressen om te beginnen.

aangepast door atir
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.