Ga naar inhoud

harde schijf loopt weeeeeer vol


Baldwin

Aanbevolen berichten

Hoi,

Het is niet de erste keer maar mijn harde schijf blijft vollopen zonder dat er veel data extra op gezet wordt.

Elke keer als ik mijn PC opstart voer ik CCleaner uit maar dat mag niet baten. Kan iemand mij weer verder helpen en hopenlijk een oplossing bieden die definitief is.

gr. Baldwin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Jean-Pierre,

Klopt is mijn zelfde probleem. Ik heb het dan ook over weeeer vollopen van mijn harde schijf.

IK draai regelmatig een grote scan, defragmenteer regelmatig en ccleaner draai ik min. 1 keer per week. En toch blijft dit probleem de kop opsteken en ik ben teveel digibeet om dat op te lossen en vraag dus hulp via dit forum omdat knappe bollen me al eerder hebben geholpen. Het zou mooi zijn als het probleem weg bleef.

gr. Baldwin

Link naar reactie
Delen op andere sites

volgens mij moet je het in de backups van windows zoeken deze worden automatisch aangemaakt en in een temp map of zoiets ..geplaatst en dat zijn best grote bestanden . Ik heb dit ooit eens meegemaakt maar wel lang geleden en mn geheugen laat me in de steek dus weet ik de excacte methode niet meer .

Iets met mappen herbenoemen en opslag ??

Succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

De meest voor de hand liggende oorzaak is dat er automatische backups aangemaakt worden op je pc. (door de ingebouwde Windows 7 backup functie). Dit zal geen systeembackup (image) zijn maar een automatische backup van de 'belangrijkste' bestanden.

Maak eens een printscreen van het resultaat van Spacesniffer. (klik erop)

Bij het opstarten van SpaceSniffer kiest u voor C:

Daarna maximaliseert u het scherm. Maak daarna een printscreen en plaats het op dit forum.

Hoe je een printscreen maakt, lees je hier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan je ook een printscreen maken van dat overzicht (al die blokjes), dat krijg je als je het programma opstart en op C: klikt. Dan krijg je een grafisch overzicht van de bestanden op je computer, in blokjesvorm. Kan je daarvan een printscreen maken? Op die manier kunnen we zien welk 'blokje' het grootst is, en daar zitten dan de 'veelverbruikers'.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

De printscreen is niet duidelijk genoeg. Als je inzoomt, is de info niet te lezen.

Wat je kunt proberen is, weer die blokjes op je scherm laten zien, en als 100% bereikt is van de scan, dan kies je bovenaan voor File/Export to File. Om te bewaren, klikt u op het tandwieltje aan de linkerbovenhoek (met die groene Play-knop). Bewaar het txt bestand en voeg het toe als bijlage in je volgend bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.