Ga naar inhoud

SSD kopen


rosavanwinkle

Aanbevolen berichten

Hey mensen,

Eerst al zeggen zowiezo bedankt voor jullie hulp

Ik zou graag een SSD Willen kopen deze Samsung 830 series 128GB prijzen | Core | Tweakers.net Pricewatch om precies te zijn

gwn voor windows op te zetten en om hem wat sneller te maken

En ik wil één en ander willen weten want dit is men eerste SSD

eerst en vooral wil ik weten of die past om men moederbord http://dl.dropbox.com/u/5349772/SIW_FREEWARE_GLADOS_20120826_231500.html of dat ik nog speciaal een ander moet kopen.

Ten 2de zou ik willen weten of ik men oude harde schijf nog steeds kan gebruiken want er staan een massa aan programmas op en ook of ik die tergelijk kan runnen (windows ssd en de oude C: men programmas)

voor wie meer wild weten over mijn pc hier heb je een html file van "SIW" Chartboost

Je kan me altijd nog vragen stellen als je nog info nodig hebt.

Hartelijk dank voor jullie hulp

aangepast door rosavanwinkle
vergat een link er in te zetten
Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan zonder probleem SSD aansluiten want je hebt sata poorten.

De oude harddisk kan je steeds blijven gebruiken.

Je moet de SSD niet anders denken dan een gewone harddisk.

Het verschil zit in het feit dat SSD een soort mini-computer-geheugen is en dus zonder draaiende schijven zoals een harddisk.

Wel raad ik aan om Windows 7 te nemen want Windows 7 heeft een goed trimprogramma.

Als je data verwijdert van de SSD dan zal Windows 7 de data opvullen met een ander data en dat noemt men trimmen.

De link van SIW werkt niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.