Ga naar inhoud

Annulatie verlengen Symantec 360


JDCMC

Aanbevolen berichten

Heb in mijn mailbox een voorstel tot automatische verlenging van Symantec gekregen die ik kan annuleren via "My norton account". Als ik hierop inlog staat dit product er helemaal niet in in mijn account. Heb reeds getracht hen te contacteren via Telefoon, e-mail, ..etc. maar nergens kan ik terecht voor mijn blijkbaar niet zo alledaags product. Probleem is wel dat op 27 april 2008 het abonnement automatisch van mijn kredietkaart gehaald wordt en ik hiertegen helemaal niets kan beginnen. Wie Kan mij helpen ?:bawling:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met het product heb ik geen probleem maar ik kan via hun site mijn abonnement niet annuleren omdat in mijn "account" dit product niet in vermeld staat. lijkt ingewikkeld maar is het in feite niet. Wil gewoon stopzetten. Telefonisch geraak ik niet binnen (30 minuten wachttijd) en per mail lukt het ook al niet omdat ze produktgegevens vragen die ik niet heb.

Heb fax verstuurd naar Bank card Company om protest aan te tekenen tegen automatische betaling/creditering via mijn kredietkaart. Jopelijk lukt dit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had net hetzelfde probleem met Symantec !

Ik wou het ook annuleren, maar dat lukte mij toen ook niet.

Ik ben toen gewoon naar de bank geweest en heb daar geregeld dat er geen geld van mijn rekening mocht gaan zonder uitdrukkelijke toelating van mij. En zo kreeg ik een weekje later telefoon dat Symantec geprobeert had geld af mijn rekening te halen. Gewoon gezegd dat het niet mocht en opgelost!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.