Ga naar inhoud

Gsm Nokia ,'k vind geen opnamelijst (aub geen OVI)


carambole

Aanbevolen berichten

Via de pc kan ik de geheugenkaart zien v/d gsm.Videoclips en de opnamelijst zijn onzichtbaar (mss ontbrekende bestandsindeling).

OVI suite heb ik al gehad ,er zaten wormen in of virussen.Met deze pc wil ik dat niet meer installeren.

VLC is straffer als WMP 11 denk ik ,'k krijg hem niet gedownload of geïnstalleerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo carambole,

Wat is nu eigenlijk specifiek je probleem?

Wanneer je een audio of videobestand maakt met je gsm wordt dit vaak automatisch opgeslagen op het geheugen van je telefoon. Je zal de bestanden dan achteraf moeten verplaatsen naar je geheugenkaart.

Verder is het interessant om weten van welke gsm je gebruik maakt? Dit omdat niet elk type gsm met dezelfde software werkt.

Groet,

Mako

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nokia6303 classic.Als ik recording aanzet en de opties raadpleeg dan pas zie ik de de opnamelijst met de opnames(ca 5)Via de geheugenkaart van de gsm geraak ik daar ook niet.Dus mss de pc ook niet.

Ik had zoal iets voor met de videoclips.Deze bleven zwart,een bestandstype was nodig en toen was er wel beeld.

Als ik de gsm aankoppel dan gaat het via Adobe.

'k Moet dringend W7 hebben,ook voor de lessen.

aangepast door carambole
Onopgelostheid
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.